Dum fråga kanske, men hur kollar man upp "Lediga platser 48 innan"?
kan även kolla i GDS men inte så vanligt att ha access till det I guess.Dum fråga kanske, men hur kollar man upp "Lediga platser 48 innan"?
Ingetdera, servicedesken i Köpenhamn, har du inte danskt pass bör du vrida ner förväntningarna på att lyckas rätt rejält...Jag ska flyga till Kina i morgon, jag flyger från Göteborg via Köpenhamn. Jag reser i Plus. Om det finns plats över, vart uppgraderar man? där man chekar in? eller i gaten i Köpenhamn?
Nog skall man gå till service desken först.... Men det har hänt både en och annan gång att jag har uppgraderat i gaten i Köpenhamn. Sista gången var faktiskt till Peking, fullt i Business tidigt men det som hände i slutet var ett försenat flyg från Stavanger öppnade upp 6 platser i Business 10 minuter före boarding. I gaten hade de koll på att det kanske skulle bli så och hade en kölista. Det är inte precis första gången detta har hänt mig.Ingetdera, servicedesken i Köpenhamn, har du inte danskt pass bör du vrida ner förväntningarna på att lyckas rätt rejält...
Men det kan vara värt att be incheckningen i Göteborg att skriva ett meddelande till kollegorna i Danmark.