Utvilade efter en natt på clarion tog vi oss till sas loungen på CPH.
Oj. Ser fram emot reserapport om Singapore Airlines. Trodde de var vassa. Håller med om SAS Plus.SAS business har blivit mycket bra på långlinjerna. Åkte i går Singapore Airlines från SIN-ARN och det var betydligt sämre än när jag förra året åkte CPH-MIA med SAS. SAS höll genomgående en högre klass både på mat och service. Tänkte återkomma med en reserapport om Singapore Airlines mediokra business framöver.
Tyvärr är ju däremot SAS Plus väldigt dåligt. Eller rättare sagt, avsaknad av business på SAS inom Europa.
Oj. Ser fram emot reserapport om Singapore Airlines. Trodde de var vassa. Håller med om SAS Plus.
Menade just din reserapport, för att läsa vad du upplevde. Har läst en del tidigare, och har en bokning i juni till/från Japan med Singapore Airlines som jag ser fram emot väldigt mycket.Du kan börja leta här på forumet. Du kommer att hitta ganska många. Singapore Airlines är säkert vassa i de flesta fall men min flygning hem var inte i den klass man förväntar sig av detta bolag. Nu hade jag visserligen åkt First dit men ändå.
SAS business har blivit mycket bra på långlinjerna. Åkte i går Singapore Airlines från SIN-ARN och det var betydligt sämre än när jag förra året åkte CPH-MIA med SAS. SAS höll genomgående en högre klass både på mat och service. Tänkte återkomma med en reserapport om Singapore Airlines mediokra business framöver.
Tyvärr är ju däremot SAS Plus väldigt dåligt. Eller rättare sagt, avsaknad av business på SAS inom Europa.
Menade just din reserapport, för att läsa vad du upplevde. Har läst en del tidigare, och har en bokning i juni till/från Japan med Singapore Airlines som jag ser fram emot väldigt mycket.![]()