Senaste nytt

SAS Webshopping

Finns det några svenska mobilabonnemang som tillåter att man pausar och öppnar abonnemanget efter behov?
Du skriver mobilabonnemang och inte mobiltelefoniabonnemang så mitt svar är nästan on topic. :)

Telias mobila bredband, alltså enbart ett simkort avsett för ett "4-G modem/platta/whatever", medger det. Jag har haft ett sådant i ett par år och aktiverade det senast i slutet på augusti för en månad framåt. Eftersom perioden innehöll ett månadsbryt fick jag surfpott för både augusti och september. Tidigare har de haft en engångs "parkeringsavgift" på 50 kronor men det är oklart om den finns kvar.

Hjälper antagligen inte dig tyvärr, men kanske någon.

Har sett att det vid flera tillfällen funnits transaktioner under "överförda poäng", men som bevisligen inte är överförda till kontot. Har då skrivit in till supporten via "kontakta support" i högra hörnet, och inom ett par timmar har poängen lagts till. De förklarar det med att "poängen fastnat". Hmm… Segt att man ska behöva ha örnkoll.

Har haft liknande men då de satts in poäng men inte rätt antal. Ex det står att jag ska få 200p på hemsidan men 180p sätts in, det står 180p i appen. Kontaktade kundtjänst för det och fick 50p extra när de ordnade det manuellt :)

Tycker att det är ganska ofta det diffar några poäng. Inte ens jag brukar orka följa upp det. :)

Igår anmälde jag att jag saknade 499 poäng för ett köp på Accent, och strax innan midnatt fick jag svar att de satt in 499 poäng för mitt köp av Glossybox. Det borde varit 400 poäng för Glossybox-köpet, som jag också väntar på att få poäng för. Soppa. Anar en viss manuell hantering bakom kulisserna när det gäller överförandet av poäng ibland.

Tycker att det är ganska ofta det diffar några poäng. Inte ens jag brukar orka följa upp det. :)

Igår anmälde jag att jag saknade 499 poäng för ett köp på Accent, och strax innan midnatt fick jag svar att de satt in 499 poäng för mitt köp av Glossybox. Det borde varit 400 poäng för Glossybox-köpet, som jag också väntar på att få poäng för. Soppa. Anar en viss manuell hantering bakom kulisserna när det gäller överförandet av poäng ibland.
Håller med. I princip har jag alltid fått en annan poängsumma insatt. Säger sidan 98 så har jag fått typ 96 eller 99 osv. Alltid 1-3 poäng plus eller minus. Förstår inte riktigt de eller om de finns nån annan avrundningsfaktor jag missat.

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen