aldrighemma
Medlem
Ja, Comviq tilllåter det upp till 6 månader utan kostnad.Finns det några svenska mobilabonnemang som tillåter att man pausar och öppnar abonnemanget efter behov?
Ja, Comviq tilllåter det upp till 6 månader utan kostnad.Finns det några svenska mobilabonnemang som tillåter att man pausar och öppnar abonnemanget efter behov?
Vimla tillåter dig att pausa. Poäng har jag alltid fått när jag tecknat abonnemang hos dem.Finns det några svenska mobilabonnemang som tillåter att man pausar och öppnar abonnemanget efter behov?
Du skriver mobilabonnemang och inte mobiltelefoniabonnemang så mitt svar är nästan on topic.Finns det några svenska mobilabonnemang som tillåter att man pausar och öppnar abonnemanget efter behov?
Håller med. I princip har jag alltid fått en annan poängsumma insatt. Säger sidan 98 så har jag fått typ 96 eller 99 osv. Alltid 1-3 poäng plus eller minus. Förstår inte riktigt de eller om de finns nån annan avrundningsfaktor jag missat.Tycker att det är ganska ofta det diffar några poäng. Inte ens jag brukar orka följa upp det.
Igår anmälde jag att jag saknade 499 poäng för ett köp på Accent, och strax innan midnatt fick jag svar att de satt in 499 poäng för mitt köp av Glossybox. Det borde varit 400 poäng för Glossybox-köpet, som jag också väntar på att få poäng för. Soppa. Anar en viss manuell hantering bakom kulisserna när det gäller överförandet av poäng ibland.
Du får dels poängen för webshoppen samt poängen på kreditkortet. DubbeldipHur fungerar det när man betalar med sas mc eller Amex sas via webshopen? Får man kreditkortens extra poäng? Gills bara kreditkortens poäng eller?