Jönsson
Medlem
Det där är vidrig choklad.Däremot måste jag säga (efter 22 år som utvandrad till Belgien) att va fasiken gör en assiett med Guylian-choklad på ett bord i FCL...!? Den är banne mig chokladens motsvarighet till blender-mixad surimi.![]()
Det där är vidrig choklad.Däremot måste jag säga (efter 22 år som utvandrad till Belgien) att va fasiken gör en assiett med Guylian-choklad på ett bord i FCL...!? Den är banne mig chokladens motsvarighet till blender-mixad surimi.![]()
Du väntar tills 14 dagar innan resan och kollar om LH släpper First.Hej,
Jag och 10-åriga dotterns skall med eurobonus resa Amex 2-4-1 till NY 28/11-1/12, Brussel Airlines dit och Swiss hem. Någon mening/möjlighet att drömma om att byta upp till First? Om ja, hur gör man på bästa sätt?
Trevlig kväll!
Yes, med på detta men hyfsat nybörjare här så tänkte mer om någon har en uppfattning om chansen att lyckas. Är det för dåliga odds då släpper jag bara och är det bra kan man ju börja hoppas
Det är helt beroende på destinationen men är man lite flexibel skulle jag säga att chansen är relativt stor att kunna flyga LH F.Yes, med på detta men hyfsat nybörjare här så tänkte mer om någon har en uppfattning om chansen att lyckas. Är det för dåliga odds då släpper jag bara och är det bra kan man ju börja hoppas
Kommer det så kommer det, varför bry sig om odds? Kolla awardfares.com ellrr ring Tallinn 15 dagar innan avresa och repetera igen varje dag efter. Inget att tveka på om det dyker upp men odds är omöjligt att ge.Yes, med på detta men hyfsat nybörjare här så tänkte mer om någon har en uppfattning om chansen att lyckas. Är det för dåliga odds då släpper jag bara och är det bra kan man ju börja hoppas
Dagsfärsk rapport från en vän som är på FCT: badkaret är sönder och fixas om två veckor.