Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

Började starkt fredagen, höll en god nivå lördagen, tappade dock rätt fint idag. Vaknade upp med en fin baksmälla och var tvungen att rensa källaren samt göra en del administrativt arbete så dagen flög förbi. Kollade klockan 23:56 och då blev det en jäkla fart och skulle beställa 3 plagg som jag har haft i tankarna. När jag var klar med CVC koden och skulle klicka mig vidare så var jag inte klar där, utan behövde verifiera med bank id. Kollar klockan 00:01, blir besviken, lägger ned. Går tillbaka sedan 10 min senare och tar bort ett plagg ur kundkorgen och beställer ändå.

Dagens inköp:

Kebabtallrik och ett glas cola
Pizza och ett glas prosecco
Trocadero

Ringde Eurobonus Mastercard som kunde se att mina dubbla poäng ej registrerats som de skulle. Poängen ska komma i efterhand istället. Fick intrycket av att de inte detekterar detta fel automatiskt så ni som är drabbade gör kanske bäst i att ta kontakt med kundtjänst.

+1

Mailade dock in och väntar svar. Kanske ska ringa om de inte svarar under dagen.

Enligt mina beräkningar blev det 12 500 Poäng (inkl 2 abonnemang på Hallon á 1500p) totalt under helgen men ännu har jag inte sett några poäng i appen men jag ser kostnaderna så det borde vara en tidsfråga innan de ramlar in

Blev ett köp på mat.se dock flyttade dem fram fakturan tills idag får se om det går att lösa. Köp ifrån 27 där har dem flesta poängen kommit in även på vissa som endast är registrerade. Väntar på poäng från 28/29.

Fortsatt inga dubbla poäng så jag skickade ett meddelande i appen. Jag hoppas verkligen detta löser sig snart.
Efter ganska lång kö till kundtjänst kom jag fram och snackade med kundtjänst om de uteblivna poängen. Enligt kvinnan jag pratade med så fanns jag inte med på listan av anmälda. Hon sa också att det var många som kontaktat dem om att poängen uteblivit trots anmälan och att de lovade att lösa detta. Hon ville gärna se min screenshot på anmälan så skickade den till kundservicekort@seb.se. Jag är övertygad om att detta löser sig.

Toppen