Senaste nytt

SAS After Work, 12 september i Stockholm

"best availability" är ju helt vanliga revenuebiljetter, som bara råkar (del)betalas med poäng. Som jag skrev tidigare så var det dock inte helt klart för mig heller om det fortfarande kommer att gå att välja hur stor del som ska betalas med poäng (så att man i praktiken kan välja att i stort sett bara betala med pengar) eller om det enbart kommer att gå att betala med poäng på denna typ av biljett.

Okej. Jag visste inte att "best availability" var prissatta identiskt som om man väljer att enbart betala med cash. Hur som helst så kommer det gå att delbetala dessa med poäng fortsättningsvis också, enligt info från gårdagens AW.

Jag skulle vilja ta tillfället i akt att tacka SAS’ personal som gjorde sitt bästa för att få oss deltagare att känna oss välkomna. Tack till de bägge piloter som hälsade alla välkomna, till flygvärdinnorna som både serverade och proaktivt gick runt och såg till att allt var till belåtenhet, serveringspersonal och dj som gav god mat och musik, eurobonuspersonal som frågade om vår upplevelse av eb-programmet och SAS-appen, konferenciern som skapade en god stämning, vd som inte bara pratade från scenen utan också lyssnade på oss efteråt under samkvämet, och många fler som jag glömt just nu. Fick en känsla av att alla verkligen bryr sig om oss kunder och hur vi tillsammans kan skapa ett bättre SAS. Tusen tack!

Jag skulle vilja ta tillfället i akt att tacka SAS’ personal som gjorde sitt bästa för att få oss deltagare att känna oss välkomna. Tack till de bägge piloter som hälsade alla välkomna, till flygvärdinnorna som både serverade och proaktivt gick runt och såg till att allt var till belåtenhet, serveringspersonal och dj som gav god mat och musik, eurobonuspersonal som frågade om vår upplevelse av eb-programmet och SAS-appen, konferenciern som skapade en god stämning, vd som inte bara pratade från scenen utan också lyssnade på oss efteråt under samkvämet, och många fler som jag glömt just nu. Fick en känsla av att alla verkligen bryr sig om oss kunder och hur vi tillsammans kan skapa ett bättre SAS. Tusen tack!
Hoppas SAS skickar ut en enkät så du kan delge dem dina synpunkter :) De får nog ta emot en hel del ris. Trevligt med lite ros som omväxling.

Fick också enkät och gav bra beröm för hela eventet!

Dock blir det rejält underbetyg för gänget i Köpenhamn som jag inte sett en enda rapport från ikväll?? Visste väl att man skulle åkt dit också och styrt upp!
upload_2019-9-17_18-39-40.png

Toppen