Att kunna kombinera award och revenue låter riktigt spännande! Hoppas att det kommer mer info snart och att det inte dröjer allt för länge innan det blir en möjlighet![]()
Nej då, jag har via vanliga hemsidan bokat flera enkelresor med FlyPremium-rabatt t.ex. inrikes Sverige, senast förra veckan x 2.Som vi (men uppenbarligen inte de) vet så funkar det ju förstås redan, men man måste boka via Classic-sidan för att få det att funka, så jag antar att det kommer att börja funka i den vanliga bokningsdialogen också.
Det hoppas jag verkligen inte det gör, med tanke på alla gånger jag varit där och isf missat den.(finns väl ingen *A lounge där, eller?)
En brasklapp. Som jag förstod det handlade det inte om att kunna blanda alla revenue med awards, utan enbart ”best avalibility”-biljetterna tillsammans med ”best price”-biljetter.
Nej då, jag har via vanliga hemsidan bokat flera enkelresor med FlyPremium-rabatt t.ex. inrikes Sverige, senast förra veckan x 2.
Personen jag pratade med om detta sa att de hoppades kunna få in den igen men att inget var 100% klart. Konsekvent inkonsekventFick bekräftat att löjrommen kommer i år igen på menyn.
Personen som hade ställt den frågan var dock bergsäker på sin sak trots att flera försökte informera att det var en 3e parts lounge stod han på sig.Det hoppas jag verkligen inte det gör, med tanke på alla gånger jag varit där och isf missat den.![]()
Och handduken?Två saker till. Jag tog upp både min negativa uppfattning om ökningen av plast i plus samt borttagandet av varm handduk på short haul.
Svaren var att plastmängden i bl a kuben kommer gå ned inom kort och att de jobbar på en miljövänligare ersättningshandduk. Mer hygien igen i C vore trevligt.
Samma här. Har också bokat enkelresa med fly premium på vanliga sidan.Nej då, jag har via vanliga hemsidan bokat flera enkelresor med FlyPremium-rabatt t.ex. inrikes Sverige, senast förra veckan x 2.
Visa bifogad bild 97430