Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Skumt. Då är du liksom ingen som fört över mycket under den senaste tiden. Kan det vara så att transaktioner som Revolut har en spärr på 20000kr under 4 dagars period nu?
Osäker, men har sett 2 olika typer av decline (i revolut) den ena som jag inte ihåg men den andra (senaste) uppmanar att kontakta kortutgivaren.

Pling sa det idag i telefonen och min försvunna överföring till Ellevio hade återbetalas till mitt "konto".

Slutet gott men en rejäl mina att inte kunna få poäng på betalning av lysräkningen....

Det var ju skönt att pengarna kom tillbaka till slut iaf. Jag har samma erfarenhet med Skellefteå Kraft, som också påstår sig ta emot utlandsbetalningar. Jag har bara provat dem en gång dock. Känns som att elbolagen inte gillar Revolut :(

Revolut är tillbaka med 200kr kampanj (ge 200kr och få 200kr)

Ja, den kampanjen trodde jag verkligen inte skulle komma tillbaka. Ser inte riktigt hur Revolut får det att gå ihop, måste ju ta löjligt lång tid för de att tjäna in pengarna de "ger ut". Men är väl bara tacka och ta emot och se ifall man kan hitta några fler att bjuda in :)

Ja, den kampanjen trodde jag verkligen inte skulle komma tillbaka. Ser inte riktigt hur Revolut får det att gå ihop, måste ju ta löjligt lång tid för de att tjäna in pengarna de "ger ut". Men är väl bara tacka och ta emot och se ifall man kan hitta några fler att bjuda in :)

Jag får dotcom vibbar av detta. Hoppas det inte är en bubbla och jag har fel. Revolut är ett favoritkort.
Lite märkligt ändå att Cruve lyckas värva betydligt billigare £5 * 2.

Värt att notera att man bara får stålar om man beställer ett fysiskt kort (och laddar pengar), tror några missade det förrra vändan.

Toppen