Osäker, men har sett 2 olika typer av decline (i revolut) den ena som jag inte ihåg men den andra (senaste) uppmanar att kontakta kortutgivaren.Skumt. Då är du liksom ingen som fört över mycket under den senaste tiden. Kan det vara så att transaktioner som Revolut har en spärr på 20000kr under 4 dagars period nu?
Det var kort tid mellan kampanjerna! Denna verkar hålla på i tre veckor.Revolut är tillbaka med 200kr kampanj (ge 200kr och få 200kr)
Det är braRevolut är tillbaka med 200kr kampanj (ge 200kr och få 200kr)
Revolut är tillbaka med 200kr kampanj (ge 200kr och få 200kr)
Pling sa det idag i telefonen och min försvunna överföring till Ellevio hade återbetalas till mitt "konto".
Slutet gott men en rejäl mina att inte kunna få poäng på betalning av lysräkningen....
Revolut är tillbaka med 200kr kampanj (ge 200kr och få 200kr)
Ja, den kampanjen trodde jag verkligen inte skulle komma tillbaka. Ser inte riktigt hur Revolut får det att gå ihop, måste ju ta löjligt lång tid för de att tjäna in pengarna de "ger ut". Men är väl bara tacka och ta emot och se ifall man kan hitta några fler att bjuda in![]()
Håller definitivt med. Det känns lite som att man bränner igenom X pengar i venture capital och försöker skaffa/köpa sig så stor användarbas man kan och hoppas sedan på att bli utköpt av en stor etablerad bank och därmed casha hem.Jag får dotcom vibbar av detta.