Så risken att få en Domesticversion är extremt liten
Jag har även drabbas av dessa på EuropalinjernaJa men å andra sidan verkar norska maskiner, -700, med toaletterna bak ha slingats in på ARN-Europa mycket frekvent i sommar. Lyckades pricka dessa två gånger i sommar. Förutom toalettbelägenheten ger maskinerna ett allmänt slitet intryck.![]()
Mycket frekvent kan jag inte hålla med om, om du menar de 6 ursprungliga -700 som levererades runt 2000 just för att flyga "norska linjer". Det har hänt vid enstaka tillfällen, oftast lördag - söndag att maskinerna har utgått från Stockholm/Göteborg.Ja men å andra sidan verkar norska maskiner, -700, med toaletterna bak ha slingats in på ARN-Europa mycket frekvent i sommar. Lyckades pricka dessa två gånger i sommar. Förutom toalettbelägenheten ger maskinerna ett allmänt slitet intryck.![]()
LN-RRN har gjort två svenska visiter i sommar; dels 27/7 - 29/7 och dels 5/8 - 8/8.Ja jag inkluderade bl a LN-TUF, men även LN-RRN. LN-TUF är ändå i hyfsat skick men LN-RRN upplevde jag som närmast nedgången.
Det finns eftermonterade winglets på några av de ursprungliga -700-maskinerna från Braathens (dock ej på just LN-TUF) .@KalleSus Jag vill minnas att SAS vid någon av de otaliga besparingskampanjerna eftermonterade en hel del winglets. Möjligt det bara var på -800?