Håller med, har inte varit imponerad när jag testat.tycker att det skall vara bra när det kommer ifrån Richard Juhlin, men det borde vara bättre än det här. Helt ok bubbel men hade förväntat mig något bättre...![]()
Förstår vad du menar, är inte heller övertygad av Rodez och kan ju ibland bli mkt hype kring vissa producenter.Inte dåliga på något vis, men aningen överhypade av vinpressen. Lite same same Eric Rodez tycker jag... (Känns som jag går med näsan i vädret och snobbar mig nu). Inte min avsikt. Well... *händerna över ansiktet*.
Hear hearFörstår vad du menar, är inte heller övertygad av Rodez och kan ju ibland bli mkt hype kring vissa producenter.
Försöker även som jag uppfattat att du också gör utgå ifrån vad jag själv gillar och i den mån det går inte tänka på (eller påverkas av) vad andra gillar![]()
Hur var den? Håller den fortfarande? En gammal favorit när det begav sig, klart prisvärd förr. Det var Seloss som lärde mig att dricka bubbel inte allt för kallt.Vi håller på att arbeta oss igenom en del som köpts in för ganska länge sedan så plockade fram ett inköp många år tillbaka i tiden från en champagneshoppingtrip med Viking Line.
Visa bifogad bild 95883
Håller med till fulloFortfarande väldigt bra, gillar den men det är i alla fall enligt mig ett vin som kräver mat. Tycker kanske att den är lite överhypad men jag gillar den, dock numera ovillig att betala vad den kostar.