Akta så du inte får den "alkoholfria" versionen bara, är lite 50/50 på den.Man får ju en Carlsberg om man ber om en "Öl" är min uppfattning. Så jag ber alltid om en "Mikkeller" och så får dom leta och leta tills dom hittar burkarna...
Har inte lyckats få en alkoholfri av misstag de senaste > 20 gångerna iallafall ;-)Akta så du inte får den "alkoholfria" versionen bara, är lite 50/50 på den.
Min erfarenhet också. Flera har faktiskt sagt: "va, vad är det?" De drar ut lådan och letar, och jag får peka.Man får ju en Carlsberg om man ber om en "Öl" är min uppfattning. Så jag ber alltid om en "Mikkeller" och så får dom leta och leta tills dom hittar burkarna...
Jag bad om en alkoholfri i våras... Flygvärdinnan (av modell yngre) sa att det har de ingen. Jag pekade på Mikkellern i menybladet, hon letade ett tag i vagnen och var sedan väldigt noga med att påpeka att den inte är alkoholfri när hon gav den till mig.. hela typ 0.2% (eller vad den nu är)...Har inte lyckats få en alkoholfri av misstag de senaste > 20 gångerna iallafall ;-)
Standard tyvärr- tragiskt är det.Min erfarenhet också. Flera har faktiskt sagt: "va, vad är det?" De drar ut lådan och letar, och jag får peka.![]()
Vem blir först? Är den med i menybladet för Business månne?