Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

Exakt, svårt planera i förväg, i synnerhet om man vill få In flera bolag. Känns mer som att man får boka en viss vecka/helg eller whatever och sen vara oerhört flexibel med destination.

Jag har börjat hålla lite mer koll på detta och som tidigare skrivits verkar det ha ändrats en hel del. Tex till destination i USA så finns det i i princip hela tiden 7 eller 8 platser i F, men award-tillgången är 0, även ganska nära inpå avgång.

Jag har börjat hålla lite mer koll på detta och som tidigare skrivits verkar det ha ändrats en hel del. Tex till destination i USA så finns det i i princip hela tiden 7 eller 8 platser i F, men award-tillgången är 0, även ganska nära inpå avgång.
Vad är "ganska nära inpå" i tidsperspektiv? Det jag läst på sistone så brukar det komma med mindre än 7 dagar kvar till avresa.

Kollar från 4e augusti. Det känns nästan som 14 dagar framåt har ändrats.
Har samma känsla, letade länge efter resa österut (ej mainland China) och hade flyt att få 1 plats på MUC-HKG med 5 dagars varsel. I övrigt kom inte en enda plats trots att vissa kabiner stod vidöppna enligt både EF och LH.

Toppen