Senaste nytt

[Semi-Live] Tur & Retur till USA för 20k Eurobonus

Errorfare? :OOO

Tror inte det är en error fare.. finns en hel del resor kvar ifrån OSL-LIS-EWR (exempel nedan) för ca 6300 SEK närmsta månaderna .. det är ju en riktigt stor fördel med TP att de istortsett halverar priserna på enkelbiljetter i Business även när de kör promotions mm.

Har funderat mer än en gång på att köra TP i C på en enkel i C till USA för att boka någon kreativ tillbakaresa så riktigt kul att du gör denna rapporten ! :)..

Ha en fortsatt bra resa !

278DD4FC-01F1-4DCD-B32E-DCC2323FBFF6.jpeg

Tror inte det är en error fare.. finns en hel del resor kvar ifrån OSL-LIS-EWR (exempel nedan) för ca 6300 SEK närmsta månaderna .. det är ju en riktigt stor fördel med TP att de istortsett halverar priserna på enkelbiljetter i Business även när de kör promotions mm.

Har funderat mer än en gång på att köra TP i C på en enkel i C till USA för att boka någon kreativ tillbakaresa så riktigt kul att du gör denna rapporten ! :)..

Visa bifogad bild 94736
Får du till det där priset är det sjukt värt det!!

Framme på hotellet.
Blev tillslut midtown, och bra utsikt till times square!

Hinner ingen biff på ben idag utan blir drinkar och mat på hotellets rooftop!

Hotellet ”Dream Midtown” första intryck är ”hippt” och deras svit är helt ok!
Gillar man lite röj och som jag förstått det en av midtowns bästa barer så ska man bo här. Tyvärr är ju priset per cocktail $18, inte lika charmigt!

Imorgon vill jag ut och dricka billig öl, GT och ta mängder med whiskey shots tillsammans med bartendern!
Var gör jag detta?

Attachments

• 5F16F585-0674-44E2-8E69-CAB4860E8CAE.jpeg
    5F16F585-0674-44E2-8E69-CAB4860E8CAE.jpeg
    101,7 KB · Visningar: 441
  • image.jpg
    image.jpg
    66,1 KB · Visningar: 456
Dags att vakna!
Var uppe 06:30 imorse och kände mig mosig i huvudet. Nu precis tagit en promenad på 30min till ”Galaxy Diner” ett tips jag fick från en kille på gatan som tiggde pengar.

”Hey Guy with extreme blonde hair”

Vart ett skönt snack, 5 dollar fick han och jag kanske ett bra tips?

Sitter i alla fall i baren nu och leker ”amerikansk långfilm”.

Attachments

• 4C541E97-3186-44AA-A76E-1D0B77107E84.jpeg
    4C541E97-3186-44AA-A76E-1D0B77107E84.jpeg
    86,9 KB · Visningar: 446
  • AD6A1C8C-D821-4E3D-ABEE-04DAC83C113D.jpeg
    AD6A1C8C-D821-4E3D-ABEE-04DAC83C113D.jpeg
    97,8 KB · Visningar: 428
  • CF314109-767E-4BC0-8DCB-CA97B25F53E9.jpeg
    CF314109-767E-4BC0-8DCB-CA97B25F53E9.jpeg
    86,5 KB · Visningar: 434

Visa bifogad bild 94736
Är just nu på väg på en sådan resa, hittade t o m den något billigare. I och med att vi blev rejält sena så väntar jag också på €600 (samt ersättning från Revolut Metal) och har ännu inte testat TAPs longhaul-produkt då vi istället fick åka United dit. Hoppas TAP lyckas bättre på hemresan så jag får testa deras business class.

Jag var annars väldigt nöjd med intra-Europa segmentet med TAP och jag fick faktiskt en väldigt bra måltid på planet. Köttbiten var god, mör och t o m lite rosa inne. Se bild:

FD2DB8D7-1FE5-47DC-B6A2-C32B3E89B9B9.jpeg

Är just nu på väg på en sådan resa, hittade t o m den något billigare. I och med att vi blev rejält sena så väntar jag också på €600 (samt ersättning från Revolut Metal) och har ännu inte testat TAPs longhaul-produkt då vi istället fick åka United dit. Hoppas TAP lyckas bättre på hemresan så jag får testa deras business class.

Jag var annars väldigt nöjd med intra-Europa segmentet med TAP och jag fick faktiskt en väldigt bra måltid på planet. Köttbiten var god, mör och t o m lite rosa inne. Se bild:

Visa bifogad bild 94769
Påväg till new york? Hör av dig isåfall så tar vi öl.

TAP fungerar helt klart, men man märker att det är någorlunda budget! ;)

Påväg till new york? Hör av dig isåfall så tar vi öl.

TAP fungerar helt klart, men man märker att det är någorlunda budget! ;)
Resan är pågående så är i NYC nu (som sagt inte tack vare TAP som totalt tappade bollen på resan hit), gör just nu Brooklyn men tyvärr lite fullbokat schema så tror inte jag blir populär hos min bra hälft om jag tar mig iväg och dricker öl.

Toppen