Nu har jag inte varit i Pattaya men det jag har fått förklarat för mig av thailändare gör att jag tycker det är väldigt sunt av Palmen att inte vilja gå på show där...Undanflykter...
Du ville inte ta en drink med mig och gå på show![]()
Nej, så ser det ut just nu, ny flight ikväll med bolag och flygplanstyp jag åkt med tidigare.Tack för att vi får följa med!
ARN-HEL-LHR-JFK-LAX-HNL-PEK-BKK, har jag missat nått leg?![]()
TG till HAN?Nej, så ser det ut just nu, ny flight ikväll med bolag och flygplanstyp jag åkt med tidigare.
Uppdaterar andra inlägget i tråden med hur jag åker.
Frukosten hör på InterContinental är grym. De har kockar som gör det mesta on order, juice, ägg, nudlar, pannkakor, sushi mm. Utöver det ett tiotal stationer med olika maträtter mm.
Hade varit skönt att ta en lugn dag idag, solskyddsfaktorn ligger dock i incheckade bagaget så vågar inte ta en heldag vid poolen. Efter de senaste dagarnas aktiviteter behöver jag lite vila för kroppen.
Någon som har något tips på vad man kan göra några timmar i Bangkok runt hotellet?
En turistur på Chao Phraya floden är ett effektivt sätt att snabbt se mycket, dock lite långsamt och "småtråkigt"
Du bor granne med några av de största köpcentran i stan, där kam du slå ihjäl några timmar.