Senaste nytt

Priority Boarding med SAS

Det största skämtet är dock priority luggage. 8/10 gånger sista 10 väskorna trots rödlappar och Priority på incheckningstaggen.

Eller är det meningen?

Att man skall slippa väskor som glider ner ock krockar vid bandet som sist ut?

Precis! Tänkte på när man får sina tags utskrivna i automaten så står de RUSH men vet andra länder detta eller kollar dom efter de vanliga oranga PRIORITY ? Lapparna ? Alla andra länder gör ju detta över disk så vi kunder slipper bag drop ect trots vi reser i business/Plus ?

Jodå, värre saker finns. No Shows!
Man checkar in sin väska och sedan får man för sig att det är roligare att stanna hemma, varav man måste packa ur väskfan och missar slottiden

Va, vem gör sånt??de gånger jag varit med om riktiga no-shows med incheckat baggage så har det antingen handlat om superförsenade pax som somnat i loungen/fastnat i taxfreebutiken eller nån enstaka gång någon som hade forwarded baggage men fastnade i eu-gränskontrollen.

Va, vem gör sånt??de gånger jag varit med om riktiga no-shows med incheckat baggage så har det antingen handlat om superförsenade pax som somnat i loungen/fastnat i taxfreebutiken eller nån enstaka gång någon som hade forwarded baggage men fastnade i eu-gränskontrollen.

Nu drog jag bara till med något. Jag hade gärna kunnat skriva att dom vattnar grannens fålar fem eller bestämmer sig för att dressera delfiner.

Nu är jag grymt imponerad över att du vet var dessa människor håller till när dom bestämmer sig för att inte dyka upp.
Var hittar man sådana rapporter?
Har vi statistik?

Nu drog jag bara till med något. Jag hade gärna kunnat skriva att dom vattnar grannens fålar fem eller bestämmer sig för att dressera delfiner.

Nu är jag grymt imponerad över att du vet var dessa människor håller till när dom bestämmer sig för att inte dyka upp.
Har vi statistik?
Bra att veta att du bara drar till med saker och det finns statistik, googla lite så hittar du.

Har vi statistik?

Ett sätt är ju att fråga kabinpersonalen. Eller tjuvlyssna När de pratar med ground crew. Någon gång var det FO som berättade över högtalarsystemet.

Jag är föga imponerad över din ton.

Ett sätt är ju att fråga kabinpersonalen. Eller tjuvlyssna När de pratar med ground crew. Någon gång var det FO som berättade över högtalarsystemet.

Jag är föga imponerad över din ton.

Jag själv är föga imponerad över att folk fastnar i i taxfree shoppen eller sover i loungen.
Visst fastnar man i passkontroll eller annat som man inte direkt kan göra något med så är det ok.

Min ton är inte för att imponera på någon.

Åter till prioboarding

Jag själv är föga imponerad över att folk fastnar i i taxfree shoppen eller sover i loungen.
Visst fastnar man i passkontroll eller annat som man inte direkt kan göra något med så är det ok.

Min ton är inte för att imponera på någon.

Åter till prioboarding

Det var du som påstod att det finns folk som bestämmer sig för att stanna hemma efter att ha checkat in. Föga imponerande argument, må sägas.

Men ja, seså, åter till prioboarding.

Toppen