Senaste nytt

US Airways Dividend Miles Buy miles kampanj tråd

Nu är det 100% på Share Miles.

Är det nånn här som vill göra det här:

Skicka mig 50k miles för 567$. Jag får 100k.
Jag skickar tillbaka 50k för 567$. Du får 100k.

Resultat: Vi har båda köpt 50k miles för 1.13 cents per mile.

Limited time offer: Give a 100% bonus when you Share Miles!
Share miles between October 1, 2012 and October 31, 2012 and your friend or family member will get 100% MORE.

Offer valid for Share miles transactions made between October 1, 2012 00:00:01 PT and October 31, 2012 23:59:59 PT. Members may receive a maximum of 50,000 bonus miles during the offer period. This bonus is only applicable for Share Miles and the offer does not apply to Buy or Gift Miles transactions. Bonus amounts will be awarded upon completion of the transaction. Bonus miles will be awarded to the recipient of the Share. Offer is subject to change. Offer cannot be combined with any other offer. Only purchases made online are eligible.

Miles are shared for $0.01 per mile plus a processing fee of $30 and a tax recovery charge of 7.5%. GST/HST will be charged to Canadian residents. Miles purchased through Buy, Share or Gift Miles do not count towards Dividend Miles Preferred status. All other Dividend Miles Terms and Conditions apply. Miles may be used based on award availability at the time of booking. Please note that Dividend Miles accounts less than 12 days old are not permitted to Buy, Share or Gift miles. All purchases are non-refundable.

Nu är det 100% på Share Miles.

Är det nånn här som vill göra det här:

Skicka mig 50k miles för 567$. Jag får 100k.
Jag skickar tillbaka 50k för 567$. Du får 100k.

Resultat: Vi har båda köpt 50k miles för 1.13 cents per mile.

Ja, det kan jag göra. :)
Jag skickar ett PM till dig.

Last edited:
This is CRAZY! Någon mer som har fått ett riktad erbjudande att köpa miles och få 100% bonus under oktober? Köp, share, något är riktigt på g. Nästan bättre än Grand Slam.

Här vare 100% köp eller ge bort miles 1-31 oktober! 02:44 kom mailet och enligt vad som stod så var det en riktad kampanj.
:-D

Gå in på share miles sidan och kolla ifall det står X+X miles i rutan. Ibland tar det jättelång tid innan man får mailet, men på websidan syns det direkt ifall man är med eller inte. Jag har tex inte fått något mail, men ser att det står X+X miles i selectorn redan.

Hur bra value for money är det att uppgradera med USDM? Men det kräver som jag förstår att man har rätt hög bokningsklass, eller? Har en flight med TK under jul i bokningsklass T men där är det väl kört antar jag.

Toppen