Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

MartinK

Ny medlem
Har bokat F med Lufthansa A380 FRA-PVG. Returen är från Tokyo F med ANA. Funderar på ombokning till F med Lufthansa 747-8. Vad säger ni som testat både och? Kul att testa även ANA eller köra Lufthansa i båda riktningarna?
 

Vindpilen

Medlem
Har bokat F med Lufthansa A380 FRA-PVG. Returen är från Tokyo F med ANA. Funderar på ombokning till F med Lufthansa 747-8. Vad säger ni som testat både och? Kul att testa även ANA eller köra Lufthansa i båda riktningarna?
Inte flugit ANA själv men hade utan tvekan behållit det. Har bara hört bra om det och mycket svårare att hitta tillgänglighet på ANA
 
Har bokat F med Lufthansa A380 FRA-PVG. Returen är från Tokyo F med ANA. Funderar på ombokning till F med Lufthansa 747-8. Vad säger ni som testat både och? Kul att testa även ANA eller köra Lufthansa i båda riktningarna?
Vilket flygbolag har du efteråt? Om du flyger med Lufthansa-gruppen kommer du in i förstaklassloungerna i Tyskland om du flyger med Lufthansa från Tokyo.
 

Vindpilen

Medlem
Tänker ungefär så själv. Funderar även på tillgänglighet F med SQ men vet inte hur man kollar? Retur omkring 24 juni.

Man kan använda expertflyer men jag skulle ringa SAS och fråga hur det ser ut med SQ från t.ex CPH och LHR.

Men jag tycker du har en toppenresa. Du får first class terminal och LH first ut. Sen får du ANA hem vilket garanterat är en upplevelse.

Vilket flygbolag har du efteråt? Om du flyger med Lufthansa-gruppen kommer du in i förstaklassloungerna i Tyskland om du flyger med Lufthansa från Tokyo.

Men han får ju detta i FRA på utresan?
 
Har samlat på mig min första 2-4-1 voucher och har tänkt att boka min första bonusresa för 2pers till vintern. Vad har ni för tips på vilka hemsidor man ska använda sig av för att lättast hitta business stolar?
 

Vindpilen

Medlem
Nuvarande bokning är HND-LHR och vidare till ARN. Har tänkt på loungen i FRA vid byte till LH. Kommer dock ha gott om tid i den på utresan.

Tycker verkligen du ska behålla ANA. First class terminal är fantastisk men det är enligt min åsikt mycket trevligare med en sån upplevelse i början på resan än i slutet.

Då skulle jag värdera att få flyga två olika bolag mycket högre.
 
Toppen