Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

Sony WH-1000XM3 utan tvivel efter att ha testat både Bose och lite annat gott och blandat. Har XM2'orna som är helt fantastiska men har läst att XM3'orna till och med skulle vara bättre.

Sony WH-1000XM3 utan tvivel efter att ha testat både Bose och lite annat gott och blandat. Har XM2'orna som är helt fantastiska men har läst att XM3'orna till och med skulle vara bättre.

Lite kluven, jag har både XM3 och Boss QC35. Tycker Bose sitter skönare, XM3 har bättre noise reduktion, men XM3 har problem med skakningar på ett sämre sätt än QC35. T ex när man sitter på flygbussen och man åker över nån vägskarv så boffar XM3 till i öronen på ett obehagligt sätt.

Sämst med XM3 är dock att den bara kan ha en bluetoothuppkoppling aktiv. Jag växlar ofta mellan PC och telefon för gotomeetings/vanliga telefonsamtal och där kan ju QC35 ha bägge källorna aktiva samtidigt.

Svårt val mellan XM3 och Bose QC35II, viktigt för mig med komforten (har hört att Bose är bättre där?)?
Eller kanske finns andra ännu bättre alternativ?

Svårt val mellan XM3 och Bose QC35II, viktigt för mig med komforten (har hört att Bose är bättre där?)?
Eller kanske finns andra ännu bättre alternativ?
Svårt att se hur skillnaden i komfort kommer att vara något du tänker på efter att du har köpt lurarna. Det är så liten skillnad och hur just du upplever det beror sannolikt på din huvudform. Är komforten viktigast så skulle jag prova dem på.

US400 bör betyda närmare 5k SEK i butik i Sverige. Bra att de driver på inflationen så Ingves får något att göra.

Är det bra ljud i Bose lurarna? För mig är Bose mycket diskant och bas, och inget mellanregister.
Det är ju inte hifi det är rätt färgat. Jag lyssnar mycket på podd gillar dem, men visst det är en trade off mellan det perfekta ljudet o mest noice canceling. Samt komfort o design o pris..... Nu blev det mycket.

Det är ju inte hifi det är rätt färgat. Jag lyssnar mycket på podd gillar dem, men visst det är en trade off mellan det perfekta ljudet o mest noice canceling. Samt komfort o design o pris..... Nu blev det mycket.
Okej, tack ska prova och se då, jag kanske hört för mycket Bose i gym miljö. Möjligt att de ökar basen med flit där.

Toppen