Helt rätt, men det går ju inte allt lyssna på så mycket sköna delfinsåmg eller vågskvalp i öronproppar.Eller om man nu bara skall sova så finns det ju öronproppar som gör det betydligt tystare. Och som är bekvämare.
Kanske för att Sony WI 1000X är in-ear och inte stora hörlurar? Jag har hittat ett sätt att lägga en businessclasskudde vid kinden och den vanliga firstclasskudden bakom örat och under nacken samtidigt som jag har på mig QC35 eller Sony WH XM3 och det blir riktigt bekvämt.![]()
Korrekt. Men jag somnar ofta oplaneratEller om man nu bara skall sova så finns det ju öronproppar som gör det betydligt tystare. Och som är bekvämare.
För en som har tinnitus efter år av slarv med hörselskydd så är det inte att tänka på att sova med proppar. Låter som gamla testbilden på TV.Eller om man nu bara skall sova så finns det ju öronproppar som gör det betydligt tystare. Och som är bekvämare.
Ouch, beklagar, det är hemsktFör en som har tinnitus efter år av slarv med hörselskydd så är det inte att tänka på att sova med proppar. Låter som gamla testbilden på TV.![]()
Äh, så farligt är det inte. Man behöver inte göra det värre än vad det egentligen är. Att desperat skära öronen av sig som en annan Vincent, för att det piper lite, är aningen överdrivet.Ouch, beklagar, det är hemskt![]()
Håller med!Har haft ett par h8 i fem år och kan verkligen intyga för kvalitén.. Bose är nog snäppet bättre när det gäller NC men jag tycker ljudet överlag är bättre på B&Os.
Kan varmt rekommendera Bang Olufsen H9i. Fantastisk komfort, mycket bra ljud och riktigt snygga. Isolerar ljud sinnessjukt bra. Använt mina i timtal dagligen över ett år och de ser fortfarande splitternya ut. En kvalitetsprodukt, rakt igenom.
Har haft ett par h8 i fem år och kan verkligen intyga för kvalitén.. Bose är nog snäppet bättre när det gäller NC men jag tycker ljudet överlag är bättre på B&Os.
Håller med!
Har också ett par H8 som känns i det närmaste som outslitliga. Tycker också att ljudet är betydligt bättre samt att lurarna är betydligt bekvämare än Bose. Ramlar kanske av en aning för lätt om man behöver springa till gaten eller så, men det är väl priset man får betala för bekvämligheten. Gillar främst att de, trots den bekvämare on-ear-konstruktionen, faktiskt sluter helt tätt.
Rekommenderas varmt.