Anders skövde
Medlem
Drick så mycket du bara kan!!!En till sak angående Private Room, i first class loungen serveras Piper Rare Millésime 2002, kan vara värt att testa den också.
Drick så mycket du bara kan!!!En till sak angående Private Room, i first class loungen serveras Piper Rare Millésime 2002, kan vara värt att testa den också.
Maten är lite vassare i Private Room än i Lufthansa FCT/FCL men håller med, inget man tar ett överdrivet långt stopp i Singapore för att maxa.Jag måste säga att jag tycker privare room har ett överdrivet rykte. Det är ju mycket bättre på Swiss first i terminal E, LH FCT eller Qatar first class lounge i Doha.
Här kommer några bilder från Private room från i måndags när jag var där. Bifogar även några bilder på menyn. Återkommer med längre reserapport från resan snart
Visa bifogad bild 90222 Visa bifogad bild 90223 Visa bifogad bild 90224 Visa bifogad bild 90225Visa bifogad bild 90228 Visa bifogad bild 90229 Visa bifogad bild 90230 Visa bifogad bild 90231
Här kommer några bilder från Private room från i måndags när jag var där. Bifogar även några bilder på menyn. Återkommer med längre reserapport från resan snart![]()
SQ F biljett räcker även om du ska vidare i Business
Gäller detta även om den flighten man ska vidare med också har F-kabin? Spelar ingen roll?
Gäller detta även om den flighten man ska vidare med också har F-kabin? Spelar ingen roll?
Mig veterligen funkar TPR som arrival lounge - man har tillgång till den oavsett hur du flyger vidare, så länge inkommande flight kvalificerar inträde.Jag har läst någonstans (på flyertalk eller onemileatatime.com) att kravet är att flighten man ska vidare med inte får ha F-kabin (om man flyger i business) men jag hittar inte källan just nu.