Senaste nytt

Senator.. ut på tur igen, ofrivilligt ensam..

Så.. nästa lyxupplevelse: United Club ORD Terminal 1 C

263684627ccfebef1e34b4754a2b484a.jpg

Framme i Austin. Alldeles för sent, men jag har inte ätit så mycket sedan lunchen ombord Swiss så det blir två tacos som sväljs ner med en lokal Amber. @sembl och jag testade detta ställe 2017.

95aa92428d37d6677426428a34c30a18.jpg

Trevliga Bruce i incheckningen fixade en massive uppgradering på Hilton Austin. Stort även för Texas.

Resor samt mat/dryck är den lyx jag fokuserar på. Allt annat köper vi på IKEA och reor
;) Tror inte jag har köpt ett klädesplagg utanför rea, eller typ på Nordstroms Rack på 10 år :D

Ja det utesluter ju prylar från Louis Vuitton för de äger ju butikerna själva och har som policy att aldrig rea.
Fast det finns ju andra märken där rea med 50% av priset på t.ex. skor, byxor, slips kan vara högre än månadslönen för en SAS kapten. :p

Last edited:
Trevlig läsning!

Om du, precis som jag, inte orkar köa till Franklin Barbeque rekommenderar jag dig att pröva brisket på Cooper's Old Time Pit Bar-B-Que i stället.

”Brunch: (n) the socially acceptable excuse to drink before noon”

Källa: Brunch: (n) the socially acceptable excuse to drink before noon - NDL

6acd9013d055ceb44aae78e4625d809e.jpg

”Austinite” en lokal variant av Manhattan. Vermouth utbytt för Averna med choklad-bitters. Mycket gott och som om jag behövde flera ursäkter för att göra cocktails hemma.

Skall träffa en trevlig svensk kille som några av er kanske känner. Han bor här men flyger som pilot för United Express och Delta Connection.

”Brunch: (n) the socially acceptable excuse to drink before noon”

Källa: Brunch: (n) the socially acceptable excuse to drink before noon - NDL

6acd9013d055ceb44aae78e4625d809e.jpg

”Austinite” en lokal variant av Manhattan. Vermouth utbytt för Averna med choklad-bitters. Mycket gott och som om jag behövde flera ursäkter för att göra cocktails hemma.

Skall träffa en trevlig svensk kille som några av er kanske känner. Han bor här men flyger som pilot för United Express och Delta Connection.

Hälsa.

Toppen