mha321
Medlem
Det är väl det andra bolaget som köper poängen från sas.. Och de har ju fått betalt för en revenue.Nice suprise på EB-kontot idag...lite baspoäng från ombokningen av min bonusresa. Att SAS inte blockar det på något sätt nu i systemen?
Det är väl det andra bolaget som köper poängen från sas.. Och de har ju fått betalt för en revenue.Nice suprise på EB-kontot idag...lite baspoäng från ombokningen av min bonusresa. Att SAS inte blockar det på något sätt nu i systemen?
Gött! Jag är inte emot den här dealen:Det är väl det andra bolaget som köper poängen från sas.. Och de har ju fått betalt för en revenue.

De kanske har satt in en massa kabinpersonal att hantera claims istället, och att det därför går så snabbt. Bra strategi isf.24 timmar efter min claim för hotell utlägg har jag nu pengarna på mitt konto. Svårt att beskriva med ord hur bra hanterat det är!
Ringde SAS kom fram efter 2 min som EBG vi blev ombokade till nästa torsdag (hoppas det går dåJa riktig rysare sitter och hoppas på komma till Svalbard imorgon![]()
Om man specifikt sätter in resurser för att minska effekten av strejken. Det är inte samma arbetsgivare men det är samma förbund som organiserar dem.
Precis som sas Ireland, också ett fristående bolag, eller för den delen cityjet, inte kan flytta runt vilka faktiska rutter de flyger.
Hej,Vad jag förstår har SAS piloter sagt ok till att Norwegian sätter in extra flyg. Hittar inte länken just nu dock. Annars hade det varit strejkbryteri och inte setts med blida ögon.
Vad jag förstår har SAS piloter sagt ok till att Norwegian sätter in extra flyg. Hittar inte länken just nu dock. Annars hade det varit strejkbryteri och inte setts med blida ögon.