Mattias Holmén
Medlem
Köp en QLED?Är i samma situation som @kander och @chronomaster. Ett annat problem är att OLED inte verkar finnas i 49-50".

Last edited:
Köp en QLED?Är i samma situation som @kander och @chronomaster. Ett annat problem är att OLED inte verkar finnas i 49-50".
Kolla CDON, Webhallen och Dustin HomeHåller på att titta på dator och skrivare till mitt företaget, som man givetvis använder privat också. Fick ett förslag att man skulle leasea grejerna men det gillar inte point huntern.
Leasing kan vara fördelaktigt men jag liksom du föredrar istället ett stort inköp via portalen och fler poäng.Håller på att titta på dator och skrivare till mitt företaget, som man givetvis använder privat också. Fick ett förslag att man skulle leasea grejerna men det gillar inte point huntern.
Du tog upp en intressant punkt där som jag ej nämnde: Hur pass enkelt det är att integrera i ett "smart" hem (ett hem med Internet of Things-produkter, eller IoT).Gällande användarvänlighet så är det ingen skillnad i gränssnittet mellan Samsungs olika tv-apparater.
Grymt bra med deras hub och hur man manövererar runt.
Plasma är svårt att slå i just svärta. De har under årtionden varit optimala för tex film där djup svärta krävs. Nya tekniker är bättre på mycket men plasma är fortfarande den teknik som i mitt tycke ger bäst upplevelse för film.Jag köpte en Philips QLED förra året och är inte alls nöjd. De mörka partierna av bilden är väldigt ljusa, min gamla plasma-TV hade bättre kontrast och svärta tycker jag.
Jag köpte en Philips QLED förra året och är inte alls nöjd. De mörka partierna av bilden är väldigt ljusa, min gamla plasma-TV hade bättre kontrast och svärta tycker jag.