Sportlov 2020 ?Det har stått helt still med släpp av awardplatser hos SAS några dagar. 27/2 är senaste tillgängliga datum vad jag kan se. Är det någon som vet varför eller har en teori?
Ser du längre än till 3 juni med ditt Gold?
Naturligtvis.Sportlov 2020 ?
Sportlov 2020 är vecka 7-11, 10 februari - 15 mars. Brukar SAS ha "blackout" med awardplatser på dessa datum?Sportlov 2020 ?
Nej inte vad jag kan minnas, och nu har det ju släppts fram till 27/2 vilket är i Stockholms sportlov så ingen blackout. Påsk brukar de grayouta vid T-330 men släppa lite senare.Sportlov 2020 är vecka 7-11, 10 februari - 15 mars. Brukar SAS ha "blackout" med awardplatser på dessa datum?
5$ per månad. Väldigt värt. När jag kollade för ett tag sen såg jag F med Thai från London, Frankfurt och Paris i januari 2020.
Du måste själv söka, se custom search.Gold nu! Men antalet awards som man ser 61 dagar och framåt i tiden ser ytterst begränsat ut. Måste vara ett fel?
Nej jag har försökt ett par gånger men de har vägrat.Går det numera att ändra en award (bokad på telefon med Tallin, med voucher applicerad) på helgen, genom att ringa exempelvis guld/diamond-supporten?