Samosaguas
Medlem
Absolut VPN finns på plats!Skulle åtminstone säkra upp med VPN så att man kommer åt de vanliga tjänsterna som google exempelvis.
Absolut VPN finns på plats!Skulle åtminstone säkra upp med VPN så att man kommer åt de vanliga tjänsterna som google exempelvis.
Då skulle jag inte oroat mig så mycketAbsolut VPN finns på plats!
Någon som fått ICA Banken att fungera? Om ja, hur?Har nu pratat med ICA Banken, problemet är att Curve inte skicakr med cvc kod i transaktionen, därför säger ICA nej. Har kontaktat Curve support om det och hoppas de löser det.
Någon som fått ICA Banken att fungera? Om ja, hur?
Varken ICA banken eller Coops nya Mer-kort fungerar för mig.Någon som fått ICA Banken att fungera? Om ja, hur?
Fick mina poäng 26 feb.Någon som fått poäng från TW senaste tiden? Idag kom äntligen MC poängen men TW låter vänta på sig sedan 26:e februari trots utlovad veckovis utbetalning. Bra intjäning när de nu kommer, med triple-dip på 20k från mitten av februari då jag drog igång. Förutom poäng från några köp återstår det 2k i laddningsbonus samt 4k i växlingsbonus från februari.
Med Curve kan jag ju alltid köra GBIT nästa helg från köpen nu, särskilt aktuellt om inte TW kommer med utbetalning. Hoppas på dem dock så jag orkar ladda på mer, vinner nämligen gärna månadens CL lotteri också tack.
Visa bifogad bild 87458
Jag har också fått den 19:e och 26:e, men om jag inte minns helt fel skulle väl poängen endast komma en gång per månad. Eller?Ja samma här och före det den nittonde. De skulle med bibehållet utlovat mönster ha kommit i tisdags.
Är det hos SAS det spökar måntro? MC har ju heller aldrig varit så sena som idag.