Budgetresenär
Medlem
Ingen aning. Men det tror jag inte, det är väl bara i Sydamerika som alliansflygbolagen släpper in Priority Pass i sina lounger.Vet man om även Priority Pass kommer ge access?
Ingen aning. Men det tror jag inte, det är väl bara i Sydamerika som alliansflygbolagen släpper in Priority Pass i sina lounger.Vet man om även Priority Pass kommer ge access?
Ingen aning. Men det tror jag inte, det är väl bara i Sydamerika som alliansflygbolagen släpper in Priority Pass i sina lounger.
NGO?Nja, man kommer in på Star Alliance lounge med PP på åtminstone CDG och tror även NGO.
Nagoya - Det finns en Star Alliance lounge där
Nagoya - Det finns en Star Alliance lounge där![]()
Ah, nice. Trodde det bara fanns på Narita, men kanske blandat ihop de två!![]()
Det finns ingen Star Alliance-lounge på Tokyo Narita, "bara" ANAs egna samt United för Star Alliance resenärer (samt PP-lounger och naturligtvis övriga bolag och eventuella övriga betal-lounger).Ah, nice. Trodde det bara fanns på Narita, men kanske blandat ihop de två!![]()
Ja, den ligger inte vid någon gate alls, den ligger i området där de andra Schengen-loungerna ligger, se röd cirkel 26 här: https://i2.wp.com/gatetoadventures.com/wp-content/uploads/2018/12/Aspire-Lounge-AMS.jpg . Dock har Aspire Lounge No 26 flyttat upp en våning och Star Alliance-loungen ligger precis bredvid så om du har Aspire Lounge No 26 som riktmärke på en gammal karta så se till att gå upp en våning till.@Budgetresenär Kommer du ihåg vid vilken gate loungen ligger?