HCW
Medlem
What?! Detta har jag missat. Har en vinterresa bokad till 2020 och bekräftelsen säger 773.Det rapporterade de väl redan om i höstas att den flighten ska gå med 772 och inte något annat och att det inte är något temporärt?
What?! Detta har jag missat. Har en vinterresa bokad till 2020 och bekräftelsen säger 773.Det rapporterade de väl redan om i höstas att den flighten ska gå med 772 och inte något annat och att det inte är något temporärt?
Nu syftade jag på vintern 18/19 och inte 19/20. Där har jag ingen info om vad de planerat för plan.What?! Detta har jag missat. Har en vinterresa bokad till 2020 och bekräftelsen säger 773.
Skönt! Det där med inte temporärt var oroväckande. Inte för att det ger en skön känsla inför nästa säsong.Nu syftade jag på vintern 18/19 och inte 19/20. Där har jag ingen info om vad de planerat för plan.
Tydligen la man ju upp 18/19 vintenr med 773 initialt, men sedan under hösten så informerade man om att de skulle gå med 772.Skönt! Det där med inte temporärt var oroväckande. Inte för att det ger en skön känsla inför nästa säsong.
Tydligen la man ju upp 18/19 vintenr med 773 initialt, men sedan under hösten så informerade man om att de skulle gå med 772.
Om det blir så även nästa vinter återstår att se, men Thai är ju som sagt kända för att byta plan så jag skulle inte bli förvånad om så blir fallet.
Tydligen la man ju upp 18/19 vintenr med 773 initialt, men sedan under hösten så informerade man om att de skulle gå med 772.
Om det blir så även nästa vinter återstår att se, men Thai är ju som sagt kända för att byta plan så jag skulle inte bli förvånad om så blir fallet.
Hoppas dom inte sätter in 772 på CPH. Ska flyga 953 till HKT nästa fredag.
Sedan i början hösten 2018 har det varit en 772 på TG962/963, du skall nog läsa BC lite noggrannare.Skulle bara in idag och dubbelkolla att sätena som jag bokat tidigare var OK... såg att det blir en 772 på fredag till HKT... imorgon blir det till att se om det finns biljetter på annan rutt...
Sedan i början hösten 2018 har det varit en 772 på TG962/963, du skall nog läsa BC lite noggrannare.