Senaste nytt

SAS Gold Lounge, Oslo Gardermoen

Jo, men SAS lounges da??:p Hehe. Hadde det vært Concorde Room, The Pier, The Private Room hadde jeg forstått det, men ikke SAS lounge? :D:D
 

trskial

Medlem
Inrikes lounge på OSL den är allt mer än förjävlig. Man är som packade sillar. Avskyr den loungen rent ut sagt. Huvvaligen. Egentligen skulle de spränga bort den loungen och göra en inrikes lounge på OSL på en 200-300 kvm istället. Ska man ha något tilltugg så får man armbåga sig fram. Tacka vet jag SAS loungen på OSL vid utrikes. Sån klass och sån mysig känsla där inne. SAS lounge på ARN, nja.

OT: Emirates lounge i Dubai för business, herre min skapare för vilken lounge eller lounger. Helt magiskt.
 
Inrikes lounge på OSL den är allt mer än förjävlig. Man är som packade sillar. Avskyr den loungen rent ut sagt. Huvvaligen. Egentligen skulle de spränga bort den loungen och göra en inrikes lounge på OSL på en 200-300 kvm istället. Ska man ha något tilltugg så får man armbåga sig fram. Tacka vet jag SAS loungen på OSL vid utrikes. Sån klass och sån mysig känsla där inne. SAS lounge på ARN, nja.

OT: Emirates lounge i Dubai för business, herre min skapare för vilken lounge eller lounger. Helt magiskt.
OSL innenriks loungen er mye mye bedre enn loungen på ARN. Jeg har vært på begge flere ganger og ARN er alltid full men OSL er ikke så
Ille. Det er jo ikke rart det er mange på SAS loungene når man kan ta med inntill 5 familie medlemmer. I tillegg er vel SAS det eneste selskapet jeg vet om der man ikke trenger å fly en meter for å få gullkort....
 
Det är lätt på SAS ja, men t ex British Airways har giveaway Silver och Gold för de som flyger mycket och då behöver mottagaren inte flugit en meter i sitt liv.
De som flyr mye på BA får vel sølv eller gull fra flygningen? BA statusmatcher ikke til andre programmer eller gir bort status. Fint om du sender en link hvis du har sett noe annet. Det er en av de fordelene med BA at man bare kan ta med 1 gjest. Veldig lite barn i loungene til BA:):D
 

Canadien

Medlem
De som flyr mye på BA får vel sølv eller gull fra flygningen? BA statusmatcher ikke til andre programmer eller gir bort status. Fint om du sender en link hvis du har sett noe annet. Det er en av de fordelene med BA at man bare kan ta med 1 gjest. Veldig lite barn i loungene til BA:):D

Man kan ge bort 1 guld och 2 silver till folk som aldrig rest en meter som BAEC Gold efter 5000 Tier points, det var det jag menade med giveaway.

Gold benefits | Executive Club | British Airways
 
Toppen