Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Är det samma poängpris om jag reser en tor till Australien som en open jaw: Stockholm-Bangkok//Sydney-Stockholm? De har ju ändrat att det kostar olika mycket poäng om man reser business ena vägen och first ena vägen så min tanke är poängpriset kanske ändras om man har olika zoner också?

Min tanke är alltså att istället för att betala 215 000 poäng så betalar jag 190 000 i business? Men det är kanske bara önsketänkande?
Min uppfattning är att du betalar per zon, dvs olika. Men @Tonton vet med säkerthet :)

Är det samma poängpris om jag reser en tor till Australien som en open jaw: Stockholm-Bangkok//Sydney-Stockholm? De har ju ändrat att det kostar olika mycket poäng om man reser business ena vägen och first ena vägen så min tanke är poängpriset kanske ändras om man har olika zoner också?

Min tanke är alltså att istället för att betala 215 000 poäng så betalar jag 190 000 i business? Men det är kanske bara önsketänkande?
Min uppfattning är att du betalar per zon, dvs olika. Men @Tonton vet med säkerthet :)

Min uppfattning är att det beror på vem du ringer (SAS kundtjänst eller Tallinn) samt dagsformen på personen i andra telefonen.

Baserat på de sju olika bokningar jag har gjort senaste månaden så är min gissning att det bör gå att få till en kostnad om 190 000. Det kan dock krävas en eller två HUACA.

Hej! En fundering angående bokning av en bonusresa. Är det möjligt att i samma t/r AMEX 2-for-1 boka så att t.ex.:

Utresa: Slutdestination Sydney
Hemresa: Avresedestination Auckland, slutdestination Stockholm.

Dvs slutdestination på utresan är inte samma som avresedestinationen på hemresan?

Toppen