chazzie
Medlem
Våffla med frukt
Vad tyckte du? Jag bokade den i söndags och tyckte att den var väldigt trevlig som frukost! lite mjuk och söt så som den ska vara
Våffla med frukt
Hotellet Park Hotell Clarke Quay bokades med Expedia poäng och var ett sk VIP hotell så poängen är dubbelt så mycket värda så Rewards plus 250kr
Det var helt OK, rent och bra service i receptionen. Bör tilläggas att väldigt lite tid spenderades på hotellet då fokus var ute på stan och tidig avfärd mot flygplatsen läs upp 05:00 och i säng typ 23:00 så totalt 6:30h på hotelletHur var det? Hade planer på att boka det sist jag var där men valet föll istället på Yotel, som jag förvisso gillade.
Koh Nang Yuan är fint! - Vart på Koh Tao bor ni?Hej från ett underbart hotell.
Det blev en dagsutflykt till Koh Tao och en ö till.
![]()
Hej från ett underbart hotell.
Sitter här och blir lite fundersam över nästa ben på resan och då jag sitter på mobilen så ber jag om lite hjälp.
Vad är MCT på BKK för PG till VN ( D-I )?
Jag har ju tyvärr brutit mot ett av Agehalls budord och bokat via Expedia och undrar om jag trots det är rökt vid försening av PG flyget?
Gjorde en bokning USM-BKK-SGN
Bor på Conrad Koh Samui och tog en dagsutflyktKoh Nang Yuan är fint! - Vart på Koh Tao bor ni?
Revet till vänster om stranden (sett från din vy) är kanon för snorkling.
Tack då bryter jag inte mot mct iafInte helt säker på hur man ska tolka nedan, men det borde vara MCT 1h15min eller 1h30min (ankommande från USM från 31 mars-19?).
Visa bifogad bild 87115
Den var god så jag var nöjd med mitt val.Vad tyckte du? Jag bokade den i söndags och tyckte att den var väldigt trevlig som frukost! lite mjuk och söt så som den ska vara![]()