Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Det vore ju verkligen bra. Ska man få någon sömn på dessa korta flighter är det ju åtminstone i min bok ett framsteg att inte dundra in med vagnar gånger tre, klirr och skrammel. Borde placeras i SAS - det här gjorde ni bra!
Fast grejen är att det fortfarande tar förhållandevis lång tid. Och det tänds för tidigt. Hade samma på Sk904 i augusti.

Vet inte om det är helt rätt tråd men när man fick den här menyn i business på SK 966 borde man kanske förstått att det kommer bli en lång dag :D... Efter 3h ombord fick vi hoppa av pga interna PA-systemet inte fungerade.

Attachments

• IMG_20190225_011355.jpg
    IMG_20190225_011355.jpg
    60 KB · Visningar: 618
Vet inte om det är helt rätt tråd men när man fick den här menyn i business på SK 966 borde man kanske förstått att det kommer bli en lång dag :D... Efter 3h ombord fick vi hoppa av pga interna PA-systemet inte fungerade.

RKS som fortfarande verkar ha problem alltså? Fast av annan typ.. Var den inte inne på någon check precis? OY-KBD verkar ha ersatt den på för check.

Da jeg skulle drikke av vannflasken som står ved stolen når du kommer ombord reagerte jeg umiddelbart på at forseglingen kjentes ut til å være brutt, og at det var muligens tatt en kvart munnfull av flasken. Da jeg gav beskjed beklagde de og kom med en ny, og vannet sto 1 cm høyere i denne.
Må vel gå under I-landsproblemer, men man bør være 100% sikker på at den er uåpnet når man lar den stå til neste passasjer.

Da jeg skulle drikke av vannflasken som står ved stolen når du kommer ombord reagerte jeg umiddelbart på at forseglingen kjentes ut til å være brutt, og at det var muligens tatt en kvart munnfull av flasken. Da jeg gav beskjed beklagde de og kom med en ny, og vannet sto 1 cm høyere i denne.
Må vel gå under I-landsproblemer, men man bør være 100% sikker på at den er uåpnet når man lar den stå til neste passasjer.
Det har hänt mig med... man får ett sorry och ryck på axlarna

Problemet i Skandinavien är Sodexo. De är verkligen inte alls speciellt duktiga... :(

Toppen