Jeg rejser en del med SAS i Europa. Men ikke mere end at jeg har sølvkort hos SAS - det vil sige at med SAS Plus får jeg fast-track, lounge, prio-boarding, pre-seating som jeg ellers ikke ville få. Hvis man bestiller i god tid er merprisen for SAS Plus det værd syntes jeg og at man som regel er seatet 2-2 med frit midtersæde. Er der én specifikt ting som jeg syntes SAS skulle gøre så var det at holde midtersædet frit SAS Plus.
Både ved rejser i Europa hvor man faktisk får OK mad på flyet, men også i norden hvor man kan have lidt mindre stress over lange køer i security syntes jeg det er OK. Jeg har ikke testet oversøisk, men det kunne være fint på en kortere dagflyvning - men hvis rejsen inkluderer at jeg skal sove så er det business som gælder. Generelt på oversøiske dagflyvninger betaler jeg gerne ekstra for business class.
Jeg syntes at SAS Plus i Europa er ganske god værdi for pengene. Og som regel meget billigere end business hos konkurrenterne i EU samtidig med at der faktisk leveres et fint produkt.