Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

Jag har för mig att det inte var okej längre med två positioneringsflyg i Europa förrän man åker vidare till tredje zon eller har jag fått detta om bakfoten? Alltså till exempel arn-mun-fra-sin-dps.

Jag har för mig att det inte var okej längre med två positioneringsflyg i Europa förrän man åker vidare till tredje zon eller har jag fått detta om bakfoten? Alltså till exempel arn-mun-fra-sin-dps.
ARN-MUN-FRA-SIN kommer de inte att godkänna,

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

men jag har t ex ARN-ZRH-LHR-SIN bokat för 4v sedan så två hopp i Europa är OK.

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Vad tror panelen om att få godkänt för en bonusresa Auckland-Honolulu via Guam? Inte helt orimlig omväg men knappast närmast. Och ja, det är United Island Hopper vi vill komma åt...

Vad tror panelen om att få godkänt för en bonusresa Auckland-Honolulu via Guam? Inte helt orimlig omväg men knappast närmast. Och ja, det är United Island Hopper vi vill komma åt...
Det är 77% längre sträcka via Guam så spontant känns det nej på den, men ring och provboka och rapportera här sedan!

Såg du fick till Island Hopper. Hur var det med tillgängligheten?

Blir det några vettiga layover eller är det bara snabba byten?

Såg du fick till Island Hopper. Hur var det med tillgängligheten?

Blir det några vettiga layover eller är det bara snabba byten?

Det fanns tillgänglighet på flera datum så fullt hanterbart. Tyvärr måste man ju flyga i ett sträck om man inte vill boka flera biljetter enligt EB-reglerna.

Toppen