Senaste nytt

SAS Webshopping

Vimla kör kampanj just nu; 2000p istället för 1250. Tror lägsta abonnemang var 50kr/mån utan bindningstid.
Typiskt... Typ 3 minuter efter att jag registrerade mig och bara fick 1250 poäng...

Hur gör ni riktiga poäng-rävar? Kör ni point-sharing och gör samma deal flera gånger med respektive, mostrar och fastrar etc... Så att alla erbjudande utnyttjas flera gånger?

Blev att fixa Vimla åt farsan, Han har klagat på Comviq ett tag :)

Tidigare var första månaden gratis, så om ni signar upp 1 februari så borde hela februari bli gratis. Kan dock inte garantera att det fortfarande gäller.

Tack för tipset! Sugen nu på att redan byta bort mitt nya Telenor abb jag skaffade innan jul. o_O

Sparar 59:-/månad för 6gb med samma nät som jag är nöjd med, samt får 2000p och troligen kan betala räkningen automatiskt och gratis med Curve. Enda nackdelen verkar vara att jag mister surfen i USA.

Last edited:
Tack för tipset! Sugen nu på att redan byta bort mitt nya Telenor abb jag skaffade innan jul. o_O

Sparar 59:-/månad för 6gb med samma nät som jag är nöjd med, samt får 2000p och troligen kan betala räkningen automatiskt och gratis med Curve. Enda nackdelen verkar vara att jag mister surfen i USA.
Med en värvningslänk så kan du komma ner en tia varje månad också. Hojta till om du vill ha en. För mig gick det att kombinera. Klicka värvningslänk först. Sen går du in genom portalen.

@gneken Hahahaha BC är underbart alltså. Snart typ gratisabbonemang på telefonen då. Jag lovar att göra det om jag byter. Givetvis den första februari isåfall och «go back in time» vid varje möjlighet. :D

Last edited:
Är det någon som använder Vimla som mobiloperatör och kan ge någon feedback på hur det fungerar. Har Telia idag och är väldigt nöjd. Skulle dock både spara lite pengar och tjäna lite poäng om jag byter.

Vill dock säkerställa att det är bra täckning på Vimlas abonnemang. Bor i Uppsala.

+1 Kollat runt lite då jag också är intresserad. Blandade betyg på nätet. Saknar Voip/wifi-samtal. Kortfakturering ett plus. Låg månadsavgift. Hade varit bra med någon recension här.

Är det någon som använder Vimla som mobiloperatör och kan ge någon feedback på hur det fungerar.
Du känner ingen som har Telenor? Vimla nyttjar Telenors nät och bör ha samma täckning. Har svårt att tro att det inte funkar utmärkt i centrala Uppsala men kommer man "ut på landet" kan alla operatörer ha "täckningsfläckar". Har ingen egen erfarenhet dock.

Toppen