fcx
Medlem
Tydligen inte för alla. Jag har hört två personer (under 2018) beskriva scenariot ”ett kort per 12 månader”.
Det låter exakt som SAS...
Tydligen inte för alla. Jag har hört två personer (under 2018) beskriva scenariot ”ett kort per 12 månader”.
Jag gav bort ett i Maj 2017, sedan ett i Mars 2018 (bryt 1 Jan) så det stämmer inte, iallafall inte för mig. Det kan säkert vara något annorlunda om man precis kvalat in till DiamondTydligen inte för alla. Jag har hört två personer (under 2018) beskriva scenariot ”ett kort per 12 månader”.
Lyckodag! Inga nya regler.Åkte minus idag hem till Umeå. Beställde en rulle, äppelmust och smoothie. Langade upp kortet och tänkte betala för rullen. Flygvärdinnan stoppade mig genast och sa att "du är ju daimond. Det här bjuder vi på".
Ändrade regler eller fick jag min första recognition?![]()
Inga nya regler som sagt, bara en trevlig flygvärdinna.Åkte minus idag hem till Umeå. Beställde en rulle, äppelmust och smoothie. Langade upp kortet och tänkte betala för rullen. Flygvärdinnan stoppade mig genast och sa att "du är ju daimond. Det här bjuder vi på".
Ändrade regler eller fick jag min första recognition?![]()
@Lindansaren Exakt samma sak hände mig igår i minus på OSL-ARN....
Kan det månne vara så att något ändå gått ut till CC om att vara lite "bjussiga" med oss Diamanter?
Jag kvalificerade mig till EBD under 2017. Min brytpunkt är 1/3 och jag kan fortfarande inte ge bort ett kort trots att jag återkvalat med råge, så SAS har (inte helt oväntat) lite att jobba på här. *suck*Tydligen inte för alla. Jag har hört två personer (under 2018) beskriva scenariot ”ett kort per 12 månader”.