Jag har frågat Zurich som har Handelsbankens platinum försäkring. De täcker inte det här.Är inte det här ett fall när det är bra att gå på kortutgivaren istället?
Jag har frågat Zurich som har Handelsbankens platinum försäkring. De täcker inte det här.Är inte det här ett fall när det är bra att gå på kortutgivaren istället?
Jag har frågat Zurich som har Handelsbankens platinum försäkring. De täcker inte det här.
Ja ok, tack. Det har jag aldrig gjort. Ska kolla upp det hur det fungerar.Inte kortförsäkring utan kortreklamation. Är det fel på varan/tjänsten och man betalat med kreditkort kan man i vissa fall rikta krav mot kortutgivaren.
Ring SAS och fråga och begär ombokning om du inte kan se online.Lånar tråden.
Skulle åka hem idag SK904 och ville kolla läget på SK903 på fr24 men såg att det blivit inställt, aldrig startat från ARN. Någon som vet varför och vad kan jag vänta mig nu? Konstigt att SAS inte kontaktat en diamond medlem för åtgärder. Känns inte så roligt.
Har tåg till EWR 4 timmar innan flyget. Kanske de reroutar mig via OSL eller CPH istället.
Och hoppas jag behåller mitt businesssäte (plusgrade accepterades)
Lånar tråden.
Skulle åka hem idag SK904 och ville kolla läget på SK903 på fr24 men såg att det blivit inställt, aldrig startat från ARN. Någon som vet varför och vad kan jag vänta mig nu? Konstigt att SAS inte kontaktat en diamond medlem för åtgärder. Känns inte så roligt.
Har tåg till EWR 4 timmar innan flyget. Kanske de reroutar mig via OSL eller CPH istället.
Och hoppas jag behåller mitt businesssäte (plusgrade accepterades)
Inte säkert de blir överbokade, är ju lågsäsong just nu och de flesta reser väl till New York idag och inte där ifrån. Lär ju dock vara väldigt fullt. Säljs fortfarande plus på Oslo fligthten och go på båda flighterna.Tips:
De som flyger från EWR till CPH och OSL: planen kommer att vara ”överbokade” idag pga inställt ARN flyg. Om man vill spekulera till fördel...