Senaste nytt

Plåta Boxen - mat i SAS Plus inom Europa

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smaken är som baken. Jag tycker att boxen i regel smakar efter omständigheterna bra. Några är hyfsat goda. Betydligt bättre än någon micropizza. All mat som serveras ur en låda är dock egentligen skräpmat enligt mitt sätt att se det. SAS-boxen innehåller åtminstone ganska hälsosam mat.

Återigen fick jag ett riktigt bottennapp i "Kuben". Av totalt 10 passagerare i Plus så såg jag en(1) som åt ur boxen, övriga himlade med ögonen då de öppnade, för att snabbt stänga igen i hopp om att återfå aptiten närmaste dygnet.
Jag och några till försökte att beställa en sandwich istället, men utan framgång då dom enligt instruktion måste säljas i Go först. Jag försökte till och med betala för en, men inte ens det är möjligt innan dom sålts färdigt i Go! Hur tänkte ni här SAS?

Visa bifogad bild 83968 Visa bifogad bild 83969

GT'n och vinet ni kan skymta till höger smakade i alla fall bra !
SAS tyckte tydligen att vi i Plus skulle äta de där ikväll från LHR. Såg ut som dem flesta petade och kastade. Ganska stor kontrast att komma från F på SQ till C på SAS. Och tydligen inga mackor för Plus pax ikväll då det var en full kabin och det skulle som vanligt räcka till GO.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen