Senaste nytt

Plåta Boxen - mat i SAS Plus inom Europa

Status
Stängd för vidare inlägg.
B7658F89-C7C1-41A0-BE4C-420A54D967A9.jpeg
EC65ACBA-5C94-4016-95A0-32F2B8E3E1BF.jpeg

LHR-CPH

Fänkålslaxen var ju riktigt god! Servicen var också top notch från crew då de stod i säkert 5 min och ställde följdfråga efter följdfråga om vad vi ville ha. Fick förutom boxen 2 IPA, en marabou, en pralinbox, en påse finchips, lite nötter, och framförallt ett glatt bemötande som gjorde resan riktigt behaglig. Skulle kunna be om ytterligare snacks men vi kände oss rätt nöjda.

De motade även bort Go-pax från fronten gång på gång med både elegans och effektivitet vilket betydde att toaletten var tillgänglig hela tiden för att tömma ovannämnda IPA och göra plats för kaffe.

Visa bifogad bild 87047 Visa bifogad bild 87048

LHR-CPH

Fänkålslaxen var ju riktigt god! Servicen var också top notch från crew då de stod i säkert 5 min och ställde följdfråga efter följdfråga om vad vi ville ha. Fick förutom boxen 2 IPA, en marabou, en pralinbox, en påse finchips, lite nötter, och framförallt ett glatt bemötande som gjorde resan riktigt behaglig. Skulle kunna be om ytterligare snacks men vi kände oss rätt nöjda.

De motade även bort Go-pax från fronten gång på gång med både elegans och effektivitet vilket betydde att toaletten var tillgänglig hela tiden för att tömma ovannämnda IPA och göra plats för kaffe.
LHR - CPH skriver du. Var det SAIL eller riktiga SAS?

Icke desto mindre en större kontrast än det behövt vara. Att sätta prio på sas-go-pax' önskemål till uppenbar och starkt negativ konsekvens för de som väljer att betala åtskilligt mer för sas-plus är att ifrågasätta. Man ska inte behöva välja sas-go, ett budgetalternativ, för att få valfrihet när gäller mat.
Det gör jag numera betalar mindre för valmöjlighet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen