Andreas Eriksson
Medlem
Får ni hem dessa erbjudanden per mail eller "snokar" ni reda på dom på US hemsida??
De postade på sin facebook sida i natt.
Får ni hem dessa erbjudanden per mail eller "snokar" ni reda på dom på US hemsida??
Det beror väl på vad du tänker att du ska göra med milenSkulle ni rekommendera att jag köpar max antal,dvs 50k? Det verkar att ni gör altid så. Tack![]()
De postade på sin facebook sida i natt.
Arrrgh, enerverande med FB erbjudande när man i d längsta försöker klara sig utan detta "djävulens instrument"...
![]()
Arrrgh, enerverande med FB erbjudande när man i d längsta försöker klara sig utan detta "djävulens instrument"...
![]()
Vad är det för fel med facebook?
Även om mina flesta vänner har facebook så använder jag inte FB på det sättet utan jag har bara skapat ett konto, lagt till alla sidor (typ flygbolag) jag är intresserad av så missar man i princip aldrig något.![]()
https://www.usairways.com/en-US/div...s/buymiles.html?CAMPAIGNCODE=USB100SeptSolo12
It´s baaaaaack!!!!
100% extra fram till 30 September!
100K Miles för ca 12.300 SEK
Det är därför vi har BC.se istället
FB tenderar att samla information om en på ett sätt som många av oss inte gillar. Alla siter som har en FB-connector ger dem info om vart du surfar etc. Det är ohyggligt svårt att hålla sig anonym gentemot FB om man väl signat upp sig.
Det beror väl på vad du tänker att du ska göra med milenMen om du behöver 100,000 eller fler mil är det ju en bra idé att köpa så många som möjligt på en gång, för att slippa onödiga transaktionsavgifter etc. Behöver du exempelvis bara 90,000 mil och inte har någon användning för fler, skulle jag nöjt mig med det för sådana här erbjudanden har historiskt sett dykt upp mycket regelbundet.
Krävs nog en private jet för sträckan ARN-NRT!![]()