Senaste nytt

Har poängen från Avis kommit?

Samma här, dessutom 7000 poäng istället för förväntade 6500. Skönt när det blir fel på rött sätt ibland :)

En ny grej som AVIS har börjat med, är att helt enkelt strunta i 3 av 4 av mina senaste bokningar.

(hämtar som sagt var inte ut bilen, men min station har checkat in/ut tidigare enligt ö.k)

Fler som råkat ut för det?

Detta företag är det sista som jag kommer att anlita i framtiden oavsett "status"...

Man har har helt enkelt inte gjort som tidigare, checkat in/ut bilen och jag har fått poängen.

Nu sker ingen avbokning, ingen kontakt (dom har mitt nummer/mail) inget händer gällande reservation på kortet.

Man har har helt enkelt inte gjort som tidigare, checkat in/ut bilen och jag har fått poängen.

Nu sker ingen avbokning, ingen kontakt (dom har mitt nummer/mail) inget händer gällande reservation på kortet.
Har du provat kontakta kontoret i fråga?
Jag fick ett samtal från mitt kontor för någon vecka sen där en tjej undra om jag skulle hämta bilen då dom stänger om 10 min.
Jag förklarade då läget och fick till svar "Jaha du är en sån Eurobonus, jag hörde något om det men fatta inte..."
Hon sa att hon fixar och det gjorde hon, allt kom som vanligt men poäng. Hon hade hoppat in pga olika anledningar.
SÅ det kan ju vara så att ditt kontor fått någon ny som INTE är informerad om din ev deal?

Toppen