Senaste nytt

Har poängen från Avis kommit?

NotRyan

Medlem
Precis det som hände.
Får se hur det löser sig. Kontoret riktig mån om att jag får mina poäng.

Det brukar lösa sig efter lite strulande, min allra första hyra på 10k-kampanjen i Januari blev tvärtom, instämplad för sent så de lagt på 1k SEK. Sedan dess har de dock lärt sig och alla ~40 därefter har gått fint.

Jag väntar fortfarande på mina från hyran 31 augusti, men jag litar på att M fixar det som han har lovat. Han har även påmint sin kontakt.
 

Mr Planning

Medlem
Fick bara 1000 poäng från 10k kampanjen i augusti, antar att man ska maila: customerservice.scandinavia@bsc.avis-europe.com med EBnummer, Hyresnummer, fakturanummer och Avis kundnummer?

Det kan vara så att personalen har checkat in bilen för tidigt = 2 dagars hyra , vilket i sin tur bara ger 1.000 poäng

Detta har skett vid ett flertal tillfällen, och trots idoga samtal och mail kontakt så vägrar dom betala ut poängen jag borde fått.

Hoppas det går bättre för dig, lycka till!
 

Migato

Medlem
Det kan vara så att personalen har checkat in bilen för tidigt = 2 dagars hyra , vilket i sin tur bara ger 1.000 poäng

Detta har skett vid ett flertal tillfällen, och trots idoga samtal och mail kontakt så vägrar dom betala ut poängen jag borde fått.

Hoppas det går bättre för dig, lycka till!


Enligt fakturan är det en hyra på 4 dagar så det borde vara lugnt. Eller är det något särskilt på fakturan jag ska hålla utkik efter?
 

Mr Planning

Medlem
Gäller det 4 dagar så borde det i ditt fall vara lugnt.

Kolla bara att det är minst 3 dagar, rätt bilklass (C), ring sedan och ge dom bokningsnummret så borde det lösa sig.
 
Toppen