SAS Scandinavian på ARN T5 i väntan på SK1623 till DUS 07.35, sedan tåg till Cologne följt av DUS->AMS på fredag. Överväger att stanna i AMS över helgen, om ingen har nåt annat kul som händer nånstans i Europa i helgen?
Ganska mycket folk i loungen men finns sittplatser kvar. Sedvanlig frukost serveras.
Sitter i Marconi Business lounge i Bologna och väntar på planet mot CPH. En stor fördel med denna lounge är den privata säkerhetskontrollen. Därute är det ju en massa Ryanair pax .
SAS lounge i Paris CDG.. Utan tvekan en av de minsta och sämsta loungerna SAS har. Här är alltid fullt med folk och lite oreda (man är ju i Frankrike) men här ligger också sållen på och gör loungen varm. I dag är det dock lite färre folk här och ingen satt vid disken och kollade kort/bc när jag gick in. Just i dag är jag lite ledsen... Blev tvungen att boka om mitt flyg till det sena och missar därför Apples launchevent. Nåja, nu får jag ta mig en bit ost och dricka...
Sitter i Marconi Business lounge i Bologna och väntar på planet mot CPH. En stor fördel med denna lounge är den privata säkerhetskontrollen. Därute är det ju en massa Ryanair pax .
Sitter i en nästan tom Scandinavian lounge i OSL och väntar på på den sista kärran hem till ARN. Tyvärr har personalen nästan gått hem så dom har plockat bort nästan allt (det finns inte ens kaffe till en kopp kvällste) men tack och lov står cognacen kvar . Men även om vi är få i loungen, synd att dom mer eller mindre stänger innan dom faktiskt stänger.
Nu har jag flyttat ner i den lounge som AF använder. Sala VIP. Den känns rätt trång och konstigt möblerad imho. Det blir väl inte heller bättre av att både KLM och AF har var sin 747 som snart ska gå mot europa.
Kalimera från Aegean Club lounge i Aten. Semestern är nu slut och det är tillbaks till arbetet... Flyger Sas via Cph så det blir några timmar i den loungen med