NFL spelar september till decemberJag tänkte försöka se NBA och/eller NFL i Chicago i slutet av april 2019.
NBA: Tror slutspel är igång då. Hur bevakar jag slutspels-spelschema?
NFL: När och var kan jag se spelschema?
NFL spelar september till decemberJag tänkte försöka se NBA och/eller NFL i Chicago i slutet av april 2019.
Jag tänkte försöka se NBA och/eller NFL i Chicago i slutet av april 2019.
NFL spelar september-december under 17 veckor. Sista omgången brukar vara runt nyår (i år är det dagen innan nyårsafton).NFL är inte igång då
NFL-draften är ofta i andra halvan av april och spelschemat för nästa säsong släpps i nära anslutning.NFL spelar september-december under 17 veckor. Sista omgången brukar vara runt nyår (i år är det dagen innan nyårsafton).
Spelschemat brukar komma på våren och exakta tider för alla matcher kommer senare (en del matcher kan hamna på torsdag eller måndag).
Jag tänkte försöka se NBA och/eller NFL i Chicago i slutet av april 2019.
Dom gyllene åren är över sedan länge men laget förblir ikonisktDet är värt att gå och se Bulls bara för att se introt före match, inte ett öga torrt.
Minns när man följde Bulls med Jordan & Co på 90-talet. En väldigt primitiv digitalbox och kanske kanalen hette ”Supersport” (minns ej).![]()
Helt sjukt vilket lag de hade när de var som bäst.Dom gyllene åren är över sedan länge men laget förblir ikoniskt