Ja, då är det väl om du lyckas flirta med personalen på Hilton. Det är ju bra pris på day room.Egentligen kl0552 men skulle tro närmare kl0715.
Ja, då är det väl om du lyckas flirta med personalen på Hilton. Det är ju bra pris på day room.Egentligen kl0552 men skulle tro närmare kl0715.
Gillar verkligen La Prairie produkterna man får. Toppkvalitet!När jag satt mig i 1A kom man förbi och frågade vilken storlek på pyjamas jag ville ha. Hörde inget mer på en stund och när jag flyttade till nya stolen 2K frågade man igen. Hörde fortfarande inget och när jag gick fram för att byta om (och därmed fråga om jag kunde få pyjamasen snart) så ursäktade hon sig och frågade vilken storlek jag önskade. Såg ut som den förra LH F pyjamasen jag fick förutom att den nu var brun. Hm, eller var det kanske något annat tyg i den här nya..?
Tofflor i storlek M (som senare byttes mot L) och amenity kit delades ut.
Visa bifogad bild 82909
Visa bifogad bild 82908
Visa bifogad bild 82907
Det var sjukt torr luft på det här flyget så lipbalmen kom väl till användning.
I did it!
Otroligt dyr uber.Tog en Uber från In-N-Out för 12 USD. 8 min väntan och 5 min körning till Terminal 7. Ingen före mig i kön till incheck så det var klart på 2 minuter. Gick till säkerhetskontrollen där det var 2st före mig i kön. 5 min senare var jag igenom och efter 50m promenad upp för trappan och direkt till höger var jag framme i den enda loungen som finns i Terminal 7.![]()
Jag var så trött nu att jag bara tog en kaffe & kaka och glömde bort att fota.
Nya Polaris Loungen är under konstruktion så ska bli spännande att se hur den blir.
![]()
Bortsett från väntan på Uber tog det mindre än en kvart från In-N-Out till loungen. Mycket bra!
Airlines at Terminal 7
United Airlines
United Express
Nja vi var nog lite sent ute. Fick vänta 40 min på en A380 och däremellan kom Norwegian B787 x2 och Philippines B777.Makalöst fint ljus! "Golden hour"?