Andreas Ekman
Medlem
Inte helt enligt din önskan men kan kanske väcka en tanken eller något att spinna vidare på
Ethiopian B787 - Business (ARN-OSL)
Lufthansa A320 - Business (OSL-FRA)
United B767 - Polaris Business (FRA-ORD)
United B757 - "First" (ORD-LAX)
United A320 - Economy (LAX-DEN)
Lufthansa B747 - Business (DEN-FRA)
Lufthansa A321 - Business (FRA-ARN)
Inte helt enligt din önskan men kan kanske väcka en tanken eller något att spinna vidare på
Visa bifogad bild 82644
Fast jag tycker den ser helt ok ut, jag gillar SAS bizz (skyddar huvudet med armarna), här får du ju även prova Swizz bizz så ganska bra tycker jag.Kollade vidare och försökte trolla innanför mina tidsramar. Enda jag kom fram till var nedan.
Visa bifogad bild 82648
Rycker inte direkt i boka-tarmen men den tråkiga rutten.![]()
Flög SAS C till Hong Kong förra helgen och Swiss C hem från Hong Kong tidigare i år.Fast jag tycker den ser helt ok ut, jag gillar SAS bizz (skyddar huvudet med armarna), här får du ju även prova Swizz bizz så ganska bra tycker jag.
Ja ha ja mister "jag flög SAS C till Hong Kong förra helgen och Swiss C hem från Hong Kong tidigare i år", öxcuse moi...Flög SAS C till Hong Kong förra helgen och Swiss C hem från Hong Kong tidigare i år.![]()
Jaja, säger Monsieur med två Lufthansa First Class ticket jackets...Ja ha ja mister "jag flög SAS C till Hong Kong förra helgen och Swiss C hem från Hong Kong tidigare i år", öxcuse moi...![]()
Ja, vad skulle jag tagit? Någon av ankorna? Biljetterna? Rimowa kittet? Någon av First pyjamasarna?Jaja, säger Monsieur med två Lufthansa First Class ticket jackets...![]()