Senaste nytt

Boka en bonusresa med upp till 50% poängrabatt (boka 26/11-2/12 2018)

Är även 20% på resor till USA (åtminstone för EBD). Ping @palmen som jag såg i någon annan tråd skriva om 2 bokade resor till EWR, en resan verkade vara utanför reseperioden men kanske kan vara värt att kolla upp du ska boka om den andra.

Finns det mer information om detta erbjudande? Hittar inget när jag söker, är det bekräftat endast för EBD?

När de körde det här erbjudandet förra året fanns det gott om platser, nu finns det knappt platser till Chicago och Beijing

sas-lax-jpg.69252

30% rabatt på sas bonusresor för eurobonus guld+ | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

En faktor kan vara att fler och fler skaffar sig högsta nivån på flypremium. Sedan är det förmodligen några här som håller i några biljetter "bara för att" ha plan b) som alternativ.

Jovisst, plus att *A alliance rewards har blivit dyrare vilket gjort SAS mer attraktivt

Men jag vill minnas att i samband med förra årets kampanj släppte de massor av biljetter i Business...

Bokade ARN-EWR i Business pa utresa och Plus pa hemresa at min far for 90k. Han ar dock bara EBB. Ifall detta erbjudande slapps for aven basic-medlemmar, kan jag ringa in och "boka om" plusresan hem (till vilken avgang som helst) och poangen raknas om med rabatten applicerad for hela resan (dvs 20% pa 90k poang)?

Toppen