HammertimeLH44
Medlem
Vilken lounge är bäst skulle ni säga om man flyger Thai First? 
Var för någon vecka sedan på Air Canada loungen och de har inte längre champagne...!Så det finns inget som motiverar omaket att ta genom passkontrollen vidare dit längre.
Det är ju en bit att ta sig dit fr. non schengen. Fick köa i mer än 30 min genom passkontrollen sist då den automatiska kontrollen var avstängd...Nej va tråkigt. Men vad menar du med omaket att ta genom passkontrollen?
Det är jag som är förvirrad... Det var på FRANKFURTS flygplats jag var senast... My bad.Jag är nog förvirrad men jag hänger inte riktigt med...
Hela terminalen är väl non-schengen? Möjligtvis menar du Storbritannien/Irland men även de passagerarna blandas väl i T2 liksom i T5 eller finns det en speciell sektion i T2 för inrikes- och Irlandsflyg?
Kära Örebroare...Det är jag som är förvirrad... Det var på FRANKFURTS flygplats jag var senast... My bad.
Nej, men det verkar väl högst troligt...Så vi vet alltså inte om Air Canada loungen i LONDON har gjort sig av med champagnen eller inte?
Så vi vet alltså inte om Air Canada loungen i LONDON har gjort sig av med champagnen eller inte?