Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

Så du tror verkligen inte att SAS ser detta och åtgärdar. Jag tror att vi överskattat "vår storhet och betydelse" i detta forum.

Det är kanske så att det är bra att ha en god relation till SAS så att också lyssnar när det inte fungerar så bra. Jag tycker att service man får är bra överlag vid personlig service. Det är väl mest i Tallinn som man märker att ev. begränsningar gör sig gällande.

Det är kanske så att det är bra att ha en god relation till SAS så att också lyssnar när det inte fungerar så bra. Jag tycker att service man får är bra överlag vid personlig service. Det är väl mest i Tallinn som man märker att ev. begränsningar gör sig gällande.
Olika avdelningar på SAS är inne här på forumet och läser dagligen, mest för att få feedback, en del personer hos SAS är också flitiga användare på forumet men inga officiella representanter. Skriver vi om saker här i SAS forum så kommer SAS med största sannolikhet att läsa det.

Det finna en anledning till att man på flyertalk tidigare vad det gällde Avianca och lifemiles pratade om chainsaw, boomerang och andra termer för att beskriva olika rutter. De som förstod förstod, de man inte ville skulle få del av infon enkelt hölls utanför även om de självklart kunde lösa "kodningen" också om de la ner tid på det. Sen stängdes i stort sätt allt ner efter att en person gått till DOT i USA så att allt med cabbotage lyftes upp till högsta instans och det var då också slut på det roliga. Låt oss ha kvar våra motorsågar, krattor, snöskyfflar och scooters.

Hej,

Lite dålig koll på routingreglerna och ställer därför frågan: Är det okay att boka: Stockholm - London - bogota - quayaquil - fem dagars stop - quayaquil - lima - fem dagars stop - lima - bogota - london - stockholm. Blir poängen i så fall 165000 för två inkl 2-4-1? Hoppas jag inte var otydlig.

Sitter och funderar lite hur jag ska bränna min voucher i sommar.
Skulle det vara ok följande
arn-fra/muc-nyc (Destination) nyc-lax (23h)-fra/muc-arn?

@Brandten fick göra det åt andra hållet så det är ju värt att testa :)
Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2018 | Sida 60 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Brandtens Travel Bucket List (BTBL): Stockholm - Los Angeles med lite stopp på vägen | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Toppen