Du skämtar? Det är hur mycket folk som helst från SAS som läser här. Det är enbart en fråga om hur snabbt det åtgärdas. Så tack för det.Så du tror verkligen inte att SAS ser detta och åtgärdar?
Olika avdelningar på SAS är inne här på forumet och läser dagligen, mest för att få feedback, en del personer hos SAS är också flitiga användare på forumet men inga officiella representanter. Skriver vi om saker här i SAS forum så kommer SAS med största sannolikhet att läsa det.Det är kanske så att det är bra att ha en god relation till SAS så att också lyssnar när det inte fungerar så bra. Jag tycker att service man får är bra överlag vid personlig service. Det är väl mest i Tallinn som man märker att ev. begränsningar gör sig gällande.
NopHej,
Lite dålig koll på routingreglerna och ställer därför frågan: Är det okay att boka: Stockholm - London - bogota - quayaquil - fem dagars stop - quayaquil - lima - fem dagars stop - lima - bogota - london - stockholm. Blir poängen i så fall 165000 för två inkl 2-4-1? Hoppas jag inte var otydlig.
Sitter och funderar lite hur jag ska bränna min voucher i sommar.
Skulle det vara ok följande
arn-fra/muc-nyc (Destination) nyc-lax (23h)-fra/muc-arn?