Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

Klart. Fick tag på en SQ F LHR-SIN runt det datum jag planerat. Självklart dagflyg.

Grattis! Nyfiken som jag är, undrar jag på vilka av dessa du anser är dagsflygning? :D

sq.JPG

Nu ska man inte vara sån, men halvtråkigt att det på min flight serveras Brunch och Supper. Hade önskat att det var Lunch och Dinner. Så ingen satay eller caviar. Men jag får hoppas på att Krug är 2004 istället för NV.

Hej! har bokat BOGOTA-QUITO-LIMA (via PTY med COPA)-BUENOS AIRES för 2 personer i business , enkel väg. I både Quito, Panama City och Lima är det mindre än 24 timmar mellan flygen dvs. LAYOVER. Enligt tabellverket ska en enkel business award kosta 30 000 poäng. Här har man pris satt detta till 90 000 poäng dvs. räknat varje delsträcka som en enkel resa och multiplicerat med 3.
Har man inte längre rätt till 4 segment med layover i en enkel eurobonusbokning?

Hej! har bokat BOGOTA-QUITO-LIMA (via PTY med COPA)-BUENOS AIRES för 2 personer i business , enkel väg. I både Quito, Panama City och Lima är det mindre än 24 timmar mellan flygen dvs. LAYOVER. Enligt tabellverket ska en enkel business award kosta 30 000 poäng. Här har man pris satt detta till 90 000 poäng dvs. räknat varje delsträcka som en enkel resa och multiplicerat med 3.
Har man inte längre rätt till 4 segment med layover i en enkel eurobonusbokning?
Panama tillhör Nordamerika zonen.
Business mellan nord och Sydamerika kostar 90k och det lär ha bokats som tor i ditt fall. Du måste ta bort stoppet i Panama om det ska vara intra Sydamerika

Men om jag söker på Quito-Buenos Aires får jag upp routning via Panama och för 30 000 poäng i businessclass - hur går det ihop med Nordamerika/Sydamerika zonen

upload_2018-11-15_18-31-25.png

Toppen