Varför skulle de ge dig felaktig information? Det går utmärkt att boka om saker och ting så länge man pratar med en kompetent handläggare. Har man otur och får prata med någon som inte är kompetent så får man ringa in igen och hoppas på bättre tur.
Du borde ha tackat för samtalet och avslutat det direkt när de inte hittade vad du ville. Genom att avbryta ombokningen så slipper du att det blir fel.
Du verkar har väldigt svårt att läsa?
Det är extremt dåligt att vara stressad när man bokar awards - då kan man i princip garantera att det blir fel.
Jag ringde 1 vecka innan och bokningen gjordes i lugn och ro, de sa fel därav problemen
Japp, skulden ligger helt på din sida. Du verkar visserligen fått prata med en inkompetent handläggare, men det fråntar inte dig från ansvar.
Mitt ansvar?
Jag har inget ansvar i detta mer än att veta vart jag vill åka och presentera att jag vill använda vouchern och att vara tydlig från början - vilket jag varit mot de, så cut the crap.
Du har ju trots allt varit med här ett par år. Menar du verkligen att du helt ignorerat alla diskussioner om just detta? Det är varken första eller sista gången en inkompetent handläggare kommer pilla i våra bokningar men följer man de råd som i princip alltid ges här så slipper man problem. Du har valt att göra motsatsen och har fått problem.